Jeg skulle jo laget dette innlegget for evigheter siden, men slik ble det ikke. Min 7. sans har rett og slett vært for full til at jeg har fått gjort det, men bedre sent enn aldri, eller hva? ;)
__________________________________________
Turen i år gikk som sagt til Rauland i Telemark. Ut i fra stedsnavnet å bedømme skulle man ikke tro at det var et fantaskisk flott vintersted, men utrolig nok så er det det. Så alle som er glad i friluftsliv og nydelig norsk natur burde sjekke ut Rauland. Jeg reiste sammen med en knakende bra gjeng og vi var tilsammen 14 herlige mennekser som hadde en knall tur. Eller jeg hadde ihvertfall en fin tur, de andre får snakke for seg selv. Så hvis noen av dere som var med på turen som leser dette, så skriv gjerne en kommentar på hvordan dere hadde det på hytteturen :)
_______________________________________
Jeg gikk amokk med Vibeches kamera på vei opp, det var så mye flott natur på vei opp...dette er kun et av maaaange bilder som ble tatt.
Nydelig frokost hver morgen :)
___________________________________________
Skidager:
Noen av oss var så spreke at vi tok å gikk på ski bort til skiløypene...men andre faktisk kjørte bil, f.eks de som tok dette bilde ;)
Her er familien samlet...
...og der satt Lukas trygt og godt...
...men mistemann ble fort trett, så en blund måtte det bli...
...før han var klar for å skli med pappa.
Olivere ble en råtass på ski etterhvert...
...og Malene skulle ikke være noe dårligere.
Så var det klart for slalomtur...


...og her sitter vi i heisen oppover fjellet. For en flott utsikt det var på toppen!



______________________________________
Utenom skiturene så...
...spilte vi Risk...
...og jeg var de røde bataljonene...
...besøkte vi tante og onkel ...
...også Lukas kastet søppel...
...selv var han veldig fornøyd med hvor søpla havnet...
________________________________
Siste dag ble det leker for barna og Paralympiks for de voksene...


Sjekk ut ansiktsuttrykkene a!


________________________
Så var det Paralymiks. Vi ble delt inn i lag - to og to.
Så fikk vi forskjellige oppgaver som vi skulle utføre - samarbeid var viktig her!
Her starte vi første oppgave.
Den går ut på å komme først opp på toppen av en bakke...
...og skli ned igjen...
...så skulle vi bytte snøslott...
...så kaste på noen flasker...
...så skulle vi plasere ting i en bestemt rekkefølge...
And the winner is...
...ikke disse to, de måtte ta tiltakke med sølv...
...men Erik og Benjamin ble vinnere, så Merethe og jeg fikk til slutt bronse, men det er jo ikke dårlig det da, kom jo på pallen ihvertfall ;)
Til slutt et herlig latterbilde av Erik og Jon Emil :)
Tusen takk for en finfin tur alle sammen!!!
__________________________________________
_______________________________________
Da kommer bildene - enjoy!
___________________________________________
Skidager:
Noen av oss var så spreke at vi tok å gikk på ski bort til skiløypene...men andre faktisk kjørte bil, f.eks de som tok dette bilde ;)Så var det klart for slalomtur...
______________________________________
Utenom skiturene så...
________________________________
Siste dag ble det leker for barna og Paralympiks for de voksene...
________________________
Så var det Paralymiks. Vi ble delt inn i lag - to og to.
Så fikk vi forskjellige oppgaver som vi skulle utføre - samarbeid var viktig her!
Den går ut på å komme først opp på toppen av en bakke...
And the winner is...
Tusen takk for en finfin tur alle sammen!!!
__________________________________________
14 kommentarer:
Førstemann til å kommentere å greier jo.
Det er viktig å ta seg tid til slike turer asså, når man har muligheten til å være på slike steder med folk! Kan tenke meg dere koste dere fælt:)
Artig å se bilder og at du tok deg tid til å laste alle dem opp.
Øyvind
Herlige vinterbilder! Det så utrolig koselig ut :)
Endelig kom det en oppdatering her! ;P treging ;D Så ut som en fantastisk tur. Neste gang blir jeg med ; p
Ha en fortsatt fantastisk vinter.
Hadde du ikke flere bilder? ;) Neida.. Koselig med MANGE bilder! :) Så ut som om dere hadde en veldig koselig tur. Så deilig å være ute dagen lang!
Ja se her ja!
FLOTTE og ARTIGE bilder ;)
Mange Tusen Millioner Takk for turen Lille søster :)
Takk, takk for kommentarer :)
Øyvind - Ja, jeg skal hilse og si at det tok sin tid å laste opp de bildene ;)
Charlotte - Jepp, det var skikkelig koselig:)
Trond-Erik - Det er notert, neste gang er du meg :p
Anne Grete - Mobber du at jeg hadde så mange bilder eller? :p ble du lei av å se på alle liksom?
Wenche - Takk i like måte, storesøster :)
Hvis du syns det var mange anne grete...så har jeg ca 500, og da har jeg slattet de som ikke er noe samle på ;)
(er riktignok bilder fra 3 forskjellige kamerar...så er det nevnt)
BILDER ER GØY!
Helt riktig, Wenche :)
Jada, mente ingenting vondt med det!! Bare surra! Det er koselig med MAAAAANGE bilder! Kom veldig gjerne med flere Susanne! :)
Skjønte det Anne Grete :)
Detta ser ut som dere hadde en fin tur. Jeg så alle bildene. hehe:-)
Jepp, det hadde vi JK ;)
kjempekoselig:) hadde dere det:) koselig med masse bilder. Var en tur i bloggen min. Det er meg JK jeg tenkte og kommentere uten at jeg er pålogga på blogger:)
deeåååå deeåååå syng en sang om marve fleksnes
Legg inn en kommentar