Hei hei blogglesere!
Jaja, da ble det en blogg på meg også da... Hvem hadde trodd det?
Jeg hadde ihvertfall ikke trodd det selv!
Jeg hadde ihvertfall ikke trodd det selv!
Jeg skal prøve å oppdatere bloggen av og til, så det blir noe nytt å lese.
Så ta gjerne en titt her når det passer og legg inn en komentar eller to :)
Så ta gjerne en titt her når det passer og legg inn en komentar eller to :)
10 kommentarer:
Se der ja susanne!!!
Gratulerer!
Et lite stykke susanne?? hihi et lite stykke susanne av norge?
*hihi*
Men hvor er alle de fine bildene jeg la inn for deg :(
Ja, et lite stykke Susanne, var ikke den bra?
De fine bildene tok jeg vekk, tar å putter på et familietre en annen gang ;)
Takk for komentar:)
grattis med blogg!! gleder meg til å se mer av et lite stykke susanne... hihi! ;)
Eller et stort sykke susanne? hehe
Kan du ikke skrive det;)
Så får vi mer av deg! ;)
det er jeg enig i!! bra tenkt Wenche ;)
Hehe...ja dere er morsomme jenter:)
Tror jeg holder meg til et lite stykke Susanne, men takk for tipset!
Heeeei!
Så stilig at du har hengt deg på du å!
fresh blogg asså.
Blir morro og følge med her framover.:)
-vi snakkas!
Stor klem fra Rebecca
Hei hei Susanne!! Moro at du har fått deg blogg og!! Og jeg synes tittelen var riktig så kreativ:) Gleder meg til å titte innom og følge med:) Er det greit jeg legger deg på blogg linkene på sida mi?? Klem fra kusine Beate
Hei hei alle sammen. Takk for komentarer, det setter jeg pris på.
Til Beate: Takk takk for fine ord:) Bare å legge meg til blogg linkene på siden din, bare hyggelig det :)
Kommer snart med et nytt innlegg her altså...
Har ikke blogg selv. Da jeg hadde blogg så syns foreldrene mine og Eva og Målfrid at dette var bare tull. Men nå bor jeg alene skal fixe meg blogg i løpet av påska :) skal jobbe torsdag og fredag jeg sletta alt på 20 årsdagen min den 14.mai i 2005 nå er jeg 23 år Målfrid tror jeg har blogg. Enig med de andre altså men hvis jeg sier det til Eva da blir hun sinna som lynet. Skal bare avslutte og ta meg en kaffe på McDonalds. Konjakken som vi fikk av deg sklei ned bare på 10 sekunder var det ikke rart :) Mvh Tonje Saae Eyolf Olsen jr
Legg inn en kommentar