søndag 20. april 2008

Blomsterkurs

Da kommer det første skikkelige innlegge her:)

Jeg var på et blomsterkurs med jobben for et par uker siden og da skulle vi trene på å lage blomsterbuketter og spesielt brudebuketter, men jeg holdt meg til å lage en vanlig bukett, ikke noe typisk brudebukettpreg over den. Føler ikke jeg klarer å lage brudebuketter ennå, så det sto jeg bare å så på at andre laget. Lærer jo av å bare se på også :)

Men her er ihvertfall det jeg klarte å få til å lage selv!




Jeg brukte en del tid på den der, fikk den ikke helt til i begynnelsen, men jeg syns at sluttresultatet ikke var så ille :)

Så hvis det er noen som ønsker å pynte opp med en fin blomsterbukett på stuebordet så er det bare å si i fra til meg. Jeg tar i mot bestillinger ;)

9 kommentarer:

HjemmeKoz sa...

Syns du er kjempeflink jeg :)
Brukans til det meste du ;)

Anne Grete sa...

så fin den var da!! var å så de i butikken.. ;) du kan godt ta med en sånn en til meg inni mellom altså! ;) går helt fint det. hihi

. sa...

Kjempe lekker asså ;)

Camilla sa...

Skjønner ikke hva du gjør på den skolen du er på.. Du må jo starte din egen blomsterbutikk..!! Han Blomster-Finn kan bare gå av med pensjon...

Camilla sa...

En ting til, du glemte teori boka de i bilen.. skal huske på å ta den neste gang vi ses..

Susanne sa...

Takk takk for alle komentarer og flotte ord folkens :)

Til Camilla: På den skolen jeg jobber på så lærer jeg barn oppdragelse ;) hehe... er en del som ikke har det...men kanksje jeg skal starte min egen blomsterbutikk...da må du bare kjøpe blomster av meg :D

Oj, glemte jeg den boka mi ja, kan jeg ikke få den på torsdag eller til helga da? :)

Anonym sa...

Oj, oj Susanne - du er jammen flink altså. Du er som poteten - kan brukes til alt :) Ha en fin helg, klem Solveig

Anonym sa...

Heisann Susanne!
Grattis med ny blogg:) Og så fin bukett du hadde laga...
Gleder meg til å se utviklingen av bloggen din.
Det var gøy å se deg igjen i helga,
vi snakkes vel snart en gang:)

Hilsen Renate

Susanne sa...

Takk takk for komentarer Solveig og Renate :)