Da kommer det første skikkelige innlegge her:)
Jeg var på et blomsterkurs med jobben for et par uker siden og da skulle vi trene på å lage blomsterbuketter og spesielt brudebuketter, men jeg holdt meg til å lage en vanlig bukett, ikke noe typisk brudebukettpreg over den. Føler ikke jeg klarer å lage brudebuketter ennå, så det sto jeg bare å så på at andre laget. Lærer jo av å bare se på også :)
Jeg var på et blomsterkurs med jobben for et par uker siden og da skulle vi trene på å lage blomsterbuketter og spesielt brudebuketter, men jeg holdt meg til å lage en vanlig bukett, ikke noe typisk brudebukettpreg over den. Føler ikke jeg klarer å lage brudebuketter ennå, så det sto jeg bare å så på at andre laget. Lærer jo av å bare se på også :)
Men her er ihvertfall det jeg klarte å få til å lage selv!


9 kommentarer:
Syns du er kjempeflink jeg :)
Brukans til det meste du ;)
så fin den var da!! var å så de i butikken.. ;) du kan godt ta med en sånn en til meg inni mellom altså! ;) går helt fint det. hihi
Kjempe lekker asså ;)
Skjønner ikke hva du gjør på den skolen du er på.. Du må jo starte din egen blomsterbutikk..!! Han Blomster-Finn kan bare gå av med pensjon...
En ting til, du glemte teori boka de i bilen.. skal huske på å ta den neste gang vi ses..
Takk takk for alle komentarer og flotte ord folkens :)
Til Camilla: På den skolen jeg jobber på så lærer jeg barn oppdragelse ;) hehe... er en del som ikke har det...men kanksje jeg skal starte min egen blomsterbutikk...da må du bare kjøpe blomster av meg :D
Oj, glemte jeg den boka mi ja, kan jeg ikke få den på torsdag eller til helga da? :)
Oj, oj Susanne - du er jammen flink altså. Du er som poteten - kan brukes til alt :) Ha en fin helg, klem Solveig
Heisann Susanne!
Grattis med ny blogg:) Og så fin bukett du hadde laga...
Gleder meg til å se utviklingen av bloggen din.
Det var gøy å se deg igjen i helga,
vi snakkes vel snart en gang:)
Hilsen Renate
Takk takk for komentarer Solveig og Renate :)
Legg inn en kommentar