Mandagkveld tok Merethe, Mina Marie, Wenche og jeg oss en tur på IKEA. Vi reiste hjemme fra kl.17.00 så detta kom til å bli en sen kveld på IKEA. Handlelista mi var ikke så veldig lang, skulle bare ha noen gule AAA batterier, men selvfølgelig ble det mer enn bare noen gule AAA batterier... Finner alltid noe på IKEA som man ikke kan gå forbi vettu!
Her kommer det noen bilder fra turen:
Her kommer det noen bilder fra turen:
Ja, det ble en del varer til slutt...
De to som står i bakgrunnen snek foran oss i køen når vi skulle betale, håper de fikk rimelig dårlig samvittighet, for de brukte jo evigheter for å betale...
De to som står i bakgrunnen snek foran oss i køen når vi skulle betale, håper de fikk rimelig dårlig samvittighet, for de brukte jo evigheter for å betale...
Ja, da var denne turen over! På hjemturen holdt de på med veiarbeid flere plasser, så vi havna noen steder som vi strengt talt ikke hadde planer om å dra til, noe som etterhvert ble veldig morsomt for oss :D Da vi kom hjem var klokka nesten 01.00 på natta, og jeg skulle på jobb kl. halv 8 dagen der på, gjett hvem som var trøtt på jobb på tirsdag a?
Takk for en flott tur, jenter!!!









7 kommentarer:
He,he... Du la ikke inn alle bildene jo!! Din snik!!!
Det var det jeg tenkte...Var jeg som burde lagt de ut på min...hehe
Men takk for turen ja:)
Koselig at du ble med:)
Hei og hå!
Wenche....det er noen bilder som ikke passer seg for offentligheten vettu, de la jeg ikke ut ;)
Hei og hå! :D
så koselig tur det så ut som om dere hadde da! blir ofte litt dyrere på en sånn tur enn man har planer om... ;) snakker IKKE av erfaring! hihi..
hjertelig takk Susanne, for at du ikke la ut alle bildene :D
Uansett, det var en artig tur det der, altid gøy med Hænsen`s! :D
Vi tar det igjen snart vel?
hahaa.. veldig spesielt ;)
jepp jepp..vi tar en tur til snart, Merethe :)
Takk for kometarer alle sammen :)
Din snik!!!!!
Legg inn en kommentar