søndag 28. september 2008

Leeenge siden sist...

Oj, oj, oj...nå er det lenge siden det har skjedd noe på denne bloggen altså...Men jeg vil bare at alle skal vite at jeg fortsatt lever og har det bra ;)

Jeg tenkte at jeg skulle fortelle hva jeg hadde gjort i sommer, for dette har vært er skikkelig interessant sommer for min del. Jeg har aldri opplevd så lite! Jeg var nemlig så heldig at jeg fikk vannkopper, mitt på sommeren. Hello??? Det var jo kjempe varmt, så det var rett og slett pining på høyt nivå, det klødde veldig, veldig, veldig mye. Så jeg har fortsatt noen arr her og der, blant annet i ansiktet etter denne utrolige minnerike sommeren jeg hadde. Så ikke bli redd når dere ser meg, jeg er fortsatt den samme gamle Susanne bak arrene :)

Men selvom sommerens hendelser har satt sine spor hos meg, er den nå forbi. Naturen begynner å vise oss at en ny årstid står for døren og det er på tide å finne frem skjerf og lue. Vinden er kald og bladene viser oss de flottest farger... Er ikke høsten en flott årstid?



8 kommentarer:

Anonym sa...

Susanne!!!
Du lever!!!
Så bra!!
Moro å se oppdateringer!

Kos fra Søstra di wenche;)

Anne Grete sa...

neimen hei hei!! Hva skjer med deg og vibeche nå da? Har dere begynt et nytt og bedre liv begge to? hihi.. ;)

Øyvind sa...

Haha! Flink du er:D Fint å se hva som skjer med dere nedi Skien gjennom noen innlegg iblandt asså :)
Jeg klarte å lese feil på busstabellen for andre gang i dagmorges da, er ikke det imponerende..? :D

Øyvind

. sa...

Susanne på blogg:) Artig!

Susanne sa...

Og Merethe på blogg...artig :)
Takk for kommentarer folk...vet ikke helt hva som har skjedd med meg jeg...har vel bare kommet på at jeg hadde en blogg :P

Maya sa...

Må le litt jeg. For hvert innlegg du skriver, er det lenge siden du har oppdatert... BRA INNSATS SUSANNE!!!

Jaja, hyggelig å høre litt fra deg nå. Fint at du fortalte om denne fantastiske sommeren du hadde. Har jo sett deg et par ganger, og må jo ærlig innrømme at jeg virkelig kan skimte den gamle deg ganske tydelig gjennom arrene...
Du er herlig du, kjekt å få besøk av deg.

Hugs & kisses fra Maya=)

Anonym sa...

LiV:) Herlig, stå på Susanne!
Du skrive så genialt, eg likt måten du fekk nevnt glattkjøring på:)
Klem<3

Susanne sa...

Takk for kommentarer Maya og Camilla. Alltid hyggelig det :)