Mitt i hagen vår står det et tre. Et flott, gammelt epletre. Når dere hører ordet "epletre" tenker dere kanskje på et tre med masse gode epler, men når vi kommer til dette treet er saken en helt annen. For dette epletreet har ikke akkurat bært god frukt de siste årene. Faktisk har det aldri vært en eneste frukt på det treet så lenge jeg har bodd her, og jeg har bodd her i over 8 år. Men så oppdaget jeg i dag at dette treet hadde virkelig jobbet hardt denne sommeren og det hadde gitt resultater, for på treet hang det epler. Mange epler. Stor epler. Smakfulle epler. Jeg tror jeg kunne telle hele 20 epler tilsammen! Nå tenker dere sikkert at 20 epler er jo egentlig ikke mye, men for dette treet som har denne tunge livshistorien bak seg, er det å få frem 20 epler helt fantastisk bra! :)
Dette er rett og slett et under! Jeg måtte til og med ta et bilde av det slik at folk tror meg :)
7 kommentarer:
Litt av en hendelse :)
He,he.
Morsomt ;)
Hahaha, artig:D
tenk om det hadde skjedd med vårt epletre også da? men det er nok litt for gammalt.. sukk..
Du må ikke gi opp det treet heller, plutselig kan det skje et under :)
Vi hadde tenkt til å kutte ned hele det epletreet for noen år siden, men det var godt vi ikke gjorde :D
Så koselig blogg da.
Jeg så jo hvor kjempeglad du ble når du så de flotte eplene.
Hilsen msmma
Ojojoj:)
Bra historie:) du er flink til å skrive!
Takk takk Synne. Hyggelig at du stakk innom og tillegg la igjen en kommentar, for det siste er ikke alle som gjør ;)
Legg inn en kommentar