mandag 3. november 2008

Sulten?

Er det noen som har lyst på en HotDog?

Stakkars!

12 kommentarer:

Øyvind sa...

sikker på at det ikke er et mini-solarium for småhunder som ser ut som pølsebrød? Ser ut som den koser seg godt inni der:)

Alexander sa...

:D må le av kommentaren over her, så typisk Øyvind-humor :D

Ser for meg at det hadde vært stas med en liten småhund her på Romsås - en sånn liten en som står i stil til oss som bor her :) kanskje en liten mops hadde vært noe?

http://www.hunderaser.org/images/mops/mops_0.jpg

HjemmeKoz sa...

He,he..

Øyvind sa...

Nææ.. Tenkte på det i etterkant. Pølsebrødet ser ikke ut som et solarium, for det har ikke den kule neonbelysningen.

Men! Den hunden du har bilde av der (forsåvidt begge to) hadde passet inn hjemme hos dere på Romsås da! Jeg kunne mer tenke meg kanskje den lyse som det er bilde av på bloggen til Wenche.

Motsomt at hvertfall du ler av humoren min da, hehe. Da trenger jeg ikke begynne å tenke på å slutte med den:D

Susanne sa...

Syns ikke at det ser ut som den hunden koser seg så veldig jeg da...den venter vel heller på å bli fortært av et onskapsfult menneske.

Det hadde jo bare vært morsomt da, Alexander. De hundene der er jo så søte og små, så dere hadde sikkert ikke funnet den hvis den prøvde å gjemme seg. :D Ser det for meg.
Kjøp en sånn! Kall den Flisa :)

Henriette sa...

ÆÆSJ! :S

. sa...

Stakkars da :( Hehe ..

Det var jo en søt liten hund :)

Anne Grete sa...

Ååå, stakkars liten... :(

Charlotte sa...

Ntåå, så søt hund!

. sa...

Nommin:)

Trond-Erik sa...

Syntes den var stygg jeg. Spis han opp. Få han vekk..

Susanne sa...

Haha.. nesten alle synes den hunden er søt eller føler litt medlidenhet med den, men så kommer det er kommentar fra Trond-Erik og der var det ikke mye empati å få ovenfor den hunden må jeg si! Bra Trond-Erik. Variasjon i meningene trenger man ;)