UTFORDRING
(Fra HJEMMEKOZ)
Fire jobber jeg har hatt: (eller jobber jeg har i mitt tilfelle)
Har ikke hatt så veldig mange faste jobber før, så jeg får skrive de jeg har nå også.
1. Passet barn etter skolen i noen år
1. Passet barn etter skolen i noen år
2. Vaskesjef i min brors firma Steen-Hansen Maskin ;) (Nå)
3. Lærling på barneskole (Nå)
4. Jobber i blomsterbutikk (Nå)
Fire filmer jeg kan se om igjen og om igjen:
1. Stolthet og fordom
2. Mamma Mia
3. Den sjette sans
4. Et kongerike for en lama :p
Fire steder jeg har bodd:
1. Åneby - Hakkadal (i 4 år)
2. Fjelldalen - Skien (i 7,5 år)
3. Hos reserveforeldene min i Skien - Wenche og Odd Gunnar (Sånn av og til)
4. Borgestad - Skien (bor der nå)
Fire TV show/program jeg elsker:
1. Senkveld
2. Frustrerte fruer
3. Løvebakken
4. Åndenes makt
(elsker og elsker, vil heller si jeg liker å se disse programmene)
Fire steder jeg har vært på ferie:
1. Gran Canaria - Spania
2. I de Sveitsiske Alper
3. Nierstein/Mainz - Tyskland
4. Litt rundt omkring Danmark
Fire web sider jeg besøker (nesten) hver dag: (elsker og elsker, vil heller si jeg liker å se disse programmene)
Fire steder jeg har vært på ferie:
1. Gran Canaria - Spania
2. I de Sveitsiske Alper
3. Nierstein/Mainz - Tyskland
4. Litt rundt omkring Danmark
1. Bloggen min og andres blogger
2. Facebook
2. Facebook
3. VG
4. Sol
Fire steder jeg heller ville vært nå:
1. I senga mi, under en varm dyne og hodet på en nydelig pute. Så bare sove leeenge :)
2. På et spahotell
3. På New Zealand
4. På månen - må være spennende å være vektløs for en gang skyld :p
Fire andre bloggere jeg utfordrer (hvis de har lyst):
1. Merethe F.M.
2. May-Ellen
3. Trond-Erik
4. Mamma :p
2. May-Ellen
3. Trond-Erik
4. Mamma :p
Takk for utfordringen Wenche, nå håper jeg dere fire tar utfordringen - er bra å få vite mer om hverandre :)
Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :)
Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :)
7 kommentarer:
Se der ja!
Da vet jeg litt mer om deg vettu! Vaskesjefen! hihi
Gleder meg til se hva mamma svarer.Ha,ha...
Jepp, vaskesjef, der har du meg :) Hvem ellers kan være det i det firma? Ingen som jeg vet om :P
Ja, jeg også er spent på og se om mamma svarer. Skal minne henne om at hun har en blogg jeg ;)
Jaja sånn kan det gikk. Er spent på hva jeg skal svare xD
Ja, det er jeg også ;)
Jeg tar utfordringen;) Bare ikke akkurat nå..:P
Flott flott Merethe :)
Legg inn en kommentar