lørdag 8. november 2008

Et lite stykke av meg


UTFORDRING

(Fra HJEMMEKOZ)

Fire jobber jeg har hatt: (eller jobber jeg har i mitt tilfelle)
Har ikke hatt så veldig mange faste jobber før, så jeg får skrive de jeg har nå også.
1. Passet barn etter skolen i noen år
2. Vaskesjef i min brors firma Steen-Hansen Maskin ;) (Nå)
3. Lærling på barneskole (Nå)
4. Jobber i blomsterbutikk (Nå)

Fire filmer jeg kan se om igjen og om igjen:
1. Stolthet og fordom
2. Mamma Mia
3. Den sjette sans
4. Et kongerike for en lama :p

Fire steder jeg har bodd:
1. Åneby - Hakkadal (i 4 år)
2. Fjelldalen - Skien (i 7,5 år)
3. Hos reserveforeldene min i Skien - Wenche og Odd Gunnar (Sånn av og til)
4. Borgestad - Skien (bor der nå)

Fire TV show/program jeg elsker:
1. Senkveld
2. Frustrerte fruer
3. Løvebakken
4. Åndenes makt
(elsker og elsker, vil heller si jeg liker å se disse programmene)


Fire steder jeg har vært på ferie:
1. Gran Canaria - Spania
2. I de Sveitsiske Alper
3. Nierstein/Mainz - Tyskland
4. Litt rundt omkring Danmark


Fire web sider jeg besøker (nesten) hver dag:
1. Bloggen min og andres blogger
2. Facebook
3. VG
4. Sol

Fire steder jeg heller ville vært nå:
1. I senga mi, under en varm dyne og hodet på en nydelig pute. Så bare sove leeenge :)
2. På et spahotell
3. På New Zealand
4. På månen - må være spennende å være vektløs for en gang skyld :p

Fire andre bloggere jeg utfordrer (hvis de har lyst):
1. Merethe F.M.
2.
May-Ellen
3.
Trond-Erik
4.
Mamma :p

Takk for utfordringen Wenche, nå håper jeg dere fire tar utfordringen - er bra å få vite mer om hverandre :)
Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :)


7 kommentarer:

Anonym sa...

Se der ja!
Da vet jeg litt mer om deg vettu! Vaskesjefen! hihi

Anonym sa...

Gleder meg til se hva mamma svarer.Ha,ha...

Susanne sa...

Jepp, vaskesjef, der har du meg :) Hvem ellers kan være det i det firma? Ingen som jeg vet om :P

Ja, jeg også er spent på og se om mamma svarer. Skal minne henne om at hun har en blogg jeg ;)

Trond-Erik sa...

Jaja sånn kan det gikk. Er spent på hva jeg skal svare xD

Susanne sa...

Ja, det er jeg også ;)

. sa...

Jeg tar utfordringen;) Bare ikke akkurat nå..:P

Susanne sa...

Flott flott Merethe :)