mandag 22. desember 2008

Julenøtt

Hei på dere...
Nå har det vært grusomt stille fra denne bloggen her i nesten en mnd og det beklager jeg. Skal prøve å gjøre noe med det. Det er ett av nyttårsforsettene mine ;)
Nå for tiden er det litt knapp med tid til blogginnlegg, så i dag blir det bare en julenøtt som dere kan knekke hvis dere vil. Så her kommer den:


Hvis 7 katter bruker
7 dager på å fange 7 mus.
Hvor mange dager bruker da
10 katter på å fange 10 mus?

For at flere kan få prøve seg på denne så ikke legg svaret inn som kommentar her, men send heller meg en melding på mobilen min ( for de som har det nummeret) Da får flere sjansen på å klare det. De som svarer rett er med i trekningen av en premie :p haha...og den premien er god!!! Lykke til ;)

Var ikke dette en god ide, så vet ikke jeg... Hva syns du? Lur måte å la flere få muligheten til å svare på julenøtta da? :)

10 kommentarer:

HjemmeKoz sa...

Morroklompen!

Synne sa...

Ojoj. Susannes julesentral. Ikke verst...

. sa...

Vet du ikke det eller? :) Hoho..

Anne Grete sa...

Sjekk bloggen min Susanne!

Trond-Erik sa...

Enkleste nøtta jeg noen gang har spist.

Susanne sa...

Merethe: Jeg vet det Merethe, men jeg spør jo dere :P

Anne Grete: Den er sjekka ;)

Trond-Erik: Hehe, må være noen enkle nøtter også noen ganger vettu, Trond-Erik, sånn at du også klarer de :D

Jaja, det er tre stykker som har svart rett til nå, er det ikke feler som vil være med???
Har fortsatt noen få dager igjen før jeg trekker en vinner ;) Kom igjen a!!!

Trond-Erik sa...

Gratulerer til vinneren.. Selv om jeg aner valgfusk på høyeste plan..

Susanne sa...

Nei, nå må du slutte Trond-Erik! Juks driver jeg ikke med. Jeg hadde mange vitner på at denne trekningen ble gjort på et ærlig vis. Du kan spørre min mor, min mormor, Vibeche, Trond-Vidar og min onkel Ørnulf. Sistnevnte fikk den ære å tekke vinneren. Alle disse kan bekrefte at det var null juks :)

Kommer nok flere nøtter her, og siden alle disse gåtene mine er så enkle for deg så vinner du kanskje en annen gang vettu ;)

. sa...

Hvem vant? ;p

Susanne sa...

Alexander vant :) Så bedre lykke neste gang til de 7 andre som var med i trekningen :)