Nå har det vært grusomt stille fra denne bloggen her i nesten en mnd og det beklager jeg. Skal prøve å gjøre noe med det. Det er ett av nyttårsforsettene mine ;)
Nå for tiden er det litt knapp med tid til blogginnlegg, så i dag blir det bare en julenøtt som dere kan knekke hvis dere vil. Så her kommer den:
Hvis 7 katter bruker 7 dager på å fange 7 mus.
Hvor mange dager bruker da 10 katter på å fange 10 mus?
Var ikke dette en god ide, så vet ikke jeg... Hva syns du? Lur måte å la flere få muligheten til å svare på julenøtta da? :)
10 kommentarer:
Morroklompen!
Ojoj. Susannes julesentral. Ikke verst...
Vet du ikke det eller? :) Hoho..
Sjekk bloggen min Susanne!
Enkleste nøtta jeg noen gang har spist.
Merethe: Jeg vet det Merethe, men jeg spør jo dere :P
Anne Grete: Den er sjekka ;)
Trond-Erik: Hehe, må være noen enkle nøtter også noen ganger vettu, Trond-Erik, sånn at du også klarer de :D
Jaja, det er tre stykker som har svart rett til nå, er det ikke feler som vil være med???
Har fortsatt noen få dager igjen før jeg trekker en vinner ;) Kom igjen a!!!
Gratulerer til vinneren.. Selv om jeg aner valgfusk på høyeste plan..
Nei, nå må du slutte Trond-Erik! Juks driver jeg ikke med. Jeg hadde mange vitner på at denne trekningen ble gjort på et ærlig vis. Du kan spørre min mor, min mormor, Vibeche, Trond-Vidar og min onkel Ørnulf. Sistnevnte fikk den ære å tekke vinneren. Alle disse kan bekrefte at det var null juks :)
Kommer nok flere nøtter her, og siden alle disse gåtene mine er så enkle for deg så vinner du kanskje en annen gang vettu ;)
Hvem vant? ;p
Alexander vant :) Så bedre lykke neste gang til de 7 andre som var med i trekningen :)
Legg inn en kommentar