onsdag 21. januar 2009

Gratulerer med dagen!

Den 21. januar 1983 kom en søt liten pike til verden, piken fikk navnet Vibeche. Denne lille piken vokste opp og ble et nydelig lite barn og hver gang hun hadde bursdag fikk hun fine gaver, men hun ante ingenting om hva hun skulle få i bursdagsgave på sin 14. års dag. Det var noe som var ennå finere og ennå mer verdigfult enn alle de andre gavene hun hadde fått tidligere. Dette ble en bursdag som Vibeche sent kom til å glemme. Bursdagsgaven som Vibeche fikk var ikke en barbi, det var ikke et dukkehus, det var ikke en ny skolesekk og det var heller ikke en ny sykkel, men det var... en lillebror. Han fikk navnet Benjamin og var en nydelig liten gutt og den 21. januar 1997 satt Vibeche på sykehussengen og kikket på sin lille bror som lå så søtt og sov i armene hennes. Hun tenker med seg selv: "Denne dagen kommer jeg aldri til glemme, denne dagen er spesiell".

I dag den 21. januar 2009 vil jeg gratulere mine to søsken med dagen.
Vibeche og Benjamin - Gratulerer :)
Håper dere får en flott dag og ikke glem å gratulere hverandre :)




Gratulerer!

13 kommentarer:

Anne Grete sa...

Juhuuu!!! Gratulerer med dagen begge to!!

Henriette sa...

Gratulerer så mye begge to ja! :) The var tuching asså! :)Fantastisk!

Anonym sa...

Tusen takk for flott innlegg og for gratulasjon:) Var veldig godt beskrevet det asså;-)

Var en veldig spesiell dag det der..

Gleder meg til dere kommer ikveld:)

Klem fra Vibeche

Anonym sa...

GRATULERER med dagen til dere begge :) Håper dere får mange gaver :)

Anonym sa...

Grattis - Grattis!!

Synne sa...

Gratulere:D

. sa...

Gratulerer :D

. sa...

Gratulerer så mye med dagen!

Nydelige bilder av dere i varden i dag ;)

Anonym sa...

såååå nydelig hilsen da susanne:)
godt de blir satt pris på begge to.

Gratulerer til benjamin som jeg ikke har sendt melding til. Håper dere hadde en flott feiring:)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen hilsen Mor Teresa

Susanne sa...

Mor Teresa?

Anonym sa...

ja

Anonym sa...

Så lang historie altså. Leste den akuratt nå:)