Den var dyp ;)
Enig:) Et godt ord!Øyvind
Forstod den ikke...;(
Joda, Trond-Erik! Tenk deg litt godt om nå, les den nøye, se mellom linjene. La de små grå få jobbe litt, så skjønne du den ;) Hvis du ikke da skjønner den - ring meg :D
Fint gullkorn, Susanne :)
Takk takk, anonym. Hvem nå enn du er!?! :O
Ja, det skulle du likt å visst det ;)
Jeg forstod den:D kos deg videre på kjærlighetens dag:)
Den var dyp hilsen søster Eva Wales Saae Eyolf Olsen jr
Den var dyp du skulle likt og vist hvem jeg er ;) Hilsen Eva
Nei, tror ikke jeg ville viste det, Søster Eva...
Du er så frekk altså :) Her har jeg fått bloggadressa av Magda og så kommer du med frekke kommentarer det skal jeg sladre til Mora di :)
Forresten...jeg vet hvem du er Søster Eva ;) Haha... Huggelig at du stikker innom da :)
Nei jeg veit ikke hvem du er hilsen Søster Tonje søsteren til Eva
Legg inn en kommentar
14 kommentarer:
Den var dyp ;)
Enig:) Et godt ord!
Øyvind
Forstod den ikke...;(
Joda, Trond-Erik! Tenk deg litt godt om nå, les den nøye, se mellom linjene. La de små grå få jobbe litt, så skjønne du den ;) Hvis du ikke da skjønner den - ring meg :D
Fint gullkorn, Susanne :)
Takk takk, anonym.
Hvem nå enn du er!?! :O
Ja, det skulle du likt å visst det ;)
Jeg forstod den:D kos deg videre på kjærlighetens dag:)
Den var dyp hilsen søster Eva Wales Saae Eyolf Olsen jr
Den var dyp du skulle likt og vist hvem jeg er ;) Hilsen Eva
Nei, tror ikke jeg ville viste det, Søster Eva...
Du er så frekk altså :) Her har jeg fått bloggadressa av Magda og så kommer du med frekke kommentarer det skal jeg sladre til Mora di :)
Forresten...jeg vet hvem du er Søster Eva ;) Haha... Huggelig at du stikker innom da :)
Nei jeg veit ikke hvem du er hilsen Søster Tonje søsteren til Eva
Legg inn en kommentar