torsdag 5. februar 2009

Gullkorn


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"Det er bare med hjertet at vi virkelig kan se;
det som er viktig er usynlig for øyet."

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

14 kommentarer:

Anonym sa...

Den var dyp ;)

Anonym sa...

Enig:) Et godt ord!

Øyvind

Trond-Erik sa...

Forstod den ikke...;(

Susanne sa...

Joda, Trond-Erik! Tenk deg litt godt om nå, les den nøye, se mellom linjene. La de små grå få jobbe litt, så skjønne du den ;) Hvis du ikke da skjønner den - ring meg :D

Anonym sa...

Fint gullkorn, Susanne :)

Susanne sa...

Takk takk, anonym.
Hvem nå enn du er!?! :O

Anonym sa...

Ja, det skulle du likt å visst det ;)

Trond-Erik sa...

Jeg forstod den:D kos deg videre på kjærlighetens dag:)

Anonym sa...

Den var dyp hilsen søster Eva Wales Saae Eyolf Olsen jr

Anonym sa...

Den var dyp du skulle likt og vist hvem jeg er ;) Hilsen Eva

Susanne sa...

Nei, tror ikke jeg ville viste det, Søster Eva...

Anonym sa...

Du er så frekk altså :) Her har jeg fått bloggadressa av Magda og så kommer du med frekke kommentarer det skal jeg sladre til Mora di :)

Susanne sa...

Forresten...jeg vet hvem du er Søster Eva ;) Haha... Huggelig at du stikker innom da :)

Anonym sa...

Nei jeg veit ikke hvem du er hilsen Søster Tonje søsteren til Eva