Nå sitter jeg her, klokken viser 08:00 på en nydelig søndagsmorgen. Kalenderen viser at det er 8. februar 2009. Ute er det stille, rent og vakkert. Ingen biler å se på veien, snøen ligger som et teppe over det hele og lyser opp, alt er hvit. Alt er rent og kaldt, det er så vakkert. Lyset begynner å titte frem og himmelen er blå. For en vakker søndag, men dette er ikke hvilken som helst søndag. I dag er det nemlig morsdag og ikke nok med det så har mamma bursdag i dag også, så i dag er det mammas dag på alle måter. Jeg vil prøve å gjøre litt ekstra for henne i dag, så jeg har tent masse levende lys i stua, fikset litt frokost og lagt noen pakker klare. Nå sitter jeg bare å venter på at hun skal våkne. Jeg hører hun begynner å røre seg ut av senga. Hun kommer nok hvert øyeblikk :)
Gratulerer med dagen, mamma!
" Kjære mor, du gav meg livet. Jeg gir deg min kjærlighet for alltid."~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Nå må dere alle huske å gratulere sin mor med morsdagen i dag, uten henne hadde ikke du vært her i dag. Ikke glem det.
Ha en fortsatt strålende søndag alle sammen og gratulerer til alle mødre, dere er unike :)
12 kommentarer:
Det var flink jente det!
Oppe så sent i går, og oppe så tidlig i dag for å gjøre mamma`n sin (og min) glad ;)
GRATULERER med dagen Mamma!
Jeg har oxo fått pakke. Morsdagsgave av Luki boy! :)
Gled deg til din morsdag kommer du ;) Det gjør jeg iallefall ;)
Så søtt Susanne!
Vi hadde også en koselig morgen med mamma.. (Bare noen timer senere =))
<3
Koselig:)
Flott innlegg Susanne<3
Bra det ;) jeg heter Allan og er her og snoker av og til :)
Hilsen Allan E4 56789903
Mødre er best:) Jeg var ikke like flink som deg, Susanne;D
Takk for alle kommentarer!
Mamma ble forresten veldig glad og litt sjokka da hun kom :p
Du er så god du Susanne!
Takk ^^
Så koselig Susanne! :) Krevde litt hemmelighetskremerier det der ;) ( tenkte spes. på ballongen :D )
Du er ei fin ei du, mamman din kan være stolt!!
Klem til deg
Takk for det Merethe. veldig hyggelig sagt :)
Ja, den ballongen var et lite prosjekt...jeg jobber jo tross alt i samme butikk som mamma, så jeg måtte planlegge det nøye :p
Du kommer til og få fredsprisen en dag, Susanne:) så fint bilde du la inn altså:) og så fint skrevet.... Må nesten komme med skryt... Jeg så du kommentere inne på bloggen min så klikka jeg på bilde også havna jeg her.
Legg inn en kommentar