mandag 27. april 2009

Heisann

Lenge siden sist nå, men jeg lever i beste velgående, for de som lurer :p Vil bare legge ut noe som jeg synes var utrolig fint som jeg leste i dag. Håper dere får noe ut av det også :)

__________________________________________


Jeg ba om styrke...
Og Gud ga meg vanskeligheter for å gjøre meg sterk.

Jeg ba om visdom...
Og Gud ga meg problemer å løse.

Jeg ba om fremgang...
Og Gud ga meg hjerne og muskler til å arbeide.

Jeg ba om mot...
Og Gud ga meg farer å overvinne.

Jeg ba om kjærlighet...
Og Gud ga meg lidende mennesker å hjelpe.

Jeg ba om tjenester...
Og Gud ga meg muligheter.


Jeg fikk ingenting jeg ønsket.
Jeg fikk alt jeg trengte.
________________________________________

Ønsker dere alle som er innom her en fortsatt flott uke!

9 kommentarer:

. sa...

Takk, Susanne.. Kom faktisk over det stykke der om dagen jeg og :) Veldig tankevekkende. Jeg er glad for at du ville dele det her inne :) Ha en god dag du og! Snakkes ;)

Anna sa...

Heihei. som camilla sa; tankevekkende stykke. utrolig hvordan Gud løser problemene være egentlig, selv om det ikke alltid blir sånn som vi har tenkt:p
takk for det du deler;) Gøy å lese:)

Camilla sa...

Takk for d Susanne! Gud har heilt fantastiske veier ofte:)

Hilde Lindberg sa...

Veldig bra. Bra det ikke er vi som bestemmer over livene våre :) Klem

Trond-Erik sa...

Heisaan! Lenge siden du oppdaterte sist ja. Halvannen mnd..? ;) Bra du er på fote igjen!

Anonym sa...

Dagens mat, takk Susanne - det gjorde godt :) Solveig

Anonym sa...

Hehehe :) det var bra skrevet :D

Susanne sa...

Takk for alle kommentarer :)

Ja, det er alt for lenge siden Teo, men ikke fult halvannen mnd. vel? :p
men det er ikke så nøye, lengre var det ihvertfall...

Jan Kåre sa...

Det var bra skrevet Susanne :D