__________________________________________
Jeg ba om styrke...
Og Gud ga meg vanskeligheter for å gjøre meg sterk.
Jeg ba om visdom...
Og Gud ga meg problemer å løse.
Jeg ba om fremgang...
Og Gud ga meg hjerne og muskler til å arbeide.
Jeg ba om mot...
Og Gud ga meg farer å overvinne.
Jeg ba om kjærlighet...
Og Gud ga meg lidende mennesker å hjelpe.
Jeg ba om tjenester...
Og Gud ga meg muligheter.
Jeg fikk ingenting jeg ønsket.
Jeg fikk alt jeg trengte.
________________________________________
Ønsker dere alle som er innom her en fortsatt flott uke!
9 kommentarer:
Takk, Susanne.. Kom faktisk over det stykke der om dagen jeg og :) Veldig tankevekkende. Jeg er glad for at du ville dele det her inne :) Ha en god dag du og! Snakkes ;)
Heihei. som camilla sa; tankevekkende stykke. utrolig hvordan Gud løser problemene være egentlig, selv om det ikke alltid blir sånn som vi har tenkt:p
takk for det du deler;) Gøy å lese:)
Takk for d Susanne! Gud har heilt fantastiske veier ofte:)
Veldig bra. Bra det ikke er vi som bestemmer over livene våre :) Klem
Heisaan! Lenge siden du oppdaterte sist ja. Halvannen mnd..? ;) Bra du er på fote igjen!
Dagens mat, takk Susanne - det gjorde godt :) Solveig
Hehehe :) det var bra skrevet :D
Takk for alle kommentarer :)
Ja, det er alt for lenge siden Teo, men ikke fult halvannen mnd. vel? :p
men det er ikke så nøye, lengre var det ihvertfall...
Det var bra skrevet Susanne :D
Legg inn en kommentar