Gratulerer med dagen alle sammen i hele Norg:) yes jeg er den første til og komenterer detta innlegget her :)
Gratulerer med dagen! Tror jommen meg at vi har en dikter i familien jeg ;) Snakkas etterpå da! Klem klem!
veldig bra dikt, susie! ;)
Gratulere med dagen som var. Håper det var sol i Skien. Herlig å få se poeten i deg:D
Takk for kommentarer :)Jeg er litt av en poet skjønner dere :pDet var sol i Skien vettu, Synne. Strålende dag! :)
hegermann ønsker dere fin 17.mai
Så glemte at og si at den diktet er så bra ;)
Legg inn en kommentar
7 kommentarer:
Gratulerer med dagen alle sammen i hele Norg:) yes jeg er den første til og komenterer detta innlegget her :)
Gratulerer med dagen! Tror jommen meg at vi har en dikter i familien jeg ;) Snakkas etterpå da! Klem klem!
veldig bra dikt, susie! ;)
Gratulere med dagen som var. Håper det var sol i Skien. Herlig å få se poeten i deg:D
Takk for kommentarer :)
Jeg er litt av en poet skjønner dere :p
Det var sol i Skien vettu, Synne. Strålende dag! :)
hegermann ønsker dere fin 17.mai
Så glemte at og si at den diktet er så bra ;)
Legg inn en kommentar