søndag 17. mai 2009

Hipp Hipp Hurra!

Dagen i dag skal feires med jubel,
Dagen i dag skal huskes med fryd.
Dagen i dag skal gjøre oss glade,
med smilende barn og mye lyd.
Spis så masse pølser at bunaden sprekker,
Hold flagget høyt, høyt i sky.
Syng så det høres i alle rekker,
Slipp 17 mai jubelen ut på ny!

Gratulerer med dagen alle sammen!

(Dikt av Susanne)

7 kommentarer:

Jan Kåre sa...

Gratulerer med dagen alle sammen i hele Norg:) yes jeg er den første til og komenterer detta innlegget her :)

Anne Grete sa...

Gratulerer med dagen! Tror jommen meg at vi har en dikter i familien jeg ;) Snakkas etterpå da! Klem klem!

Kjetil sa...

veldig bra dikt, susie! ;)

Synne sa...

Gratulere med dagen som var. Håper det var sol i Skien. Herlig å få se poeten i deg:D

Susanne sa...

Takk for kommentarer :)
Jeg er litt av en poet skjønner dere :p

Det var sol i Skien vettu, Synne. Strålende dag! :)

Anonym sa...

hegermann ønsker dere fin 17.mai

Jan Kåre sa...

Så glemte at og si at den diktet er så bra ;)