Da var sommeren godt i gang og jeg har endelig begynt sommerferien. Deilig!
Denne uka her har det bare vært helt fantastisk vær! Sol, sol og atter sol! Så jeg har sjekka ut badevannet på diverse steder og konklusjonen min ble - nydelig vann, absolutt bademuligheter for noen og en hver! Jeg kunne tydelig kjenne at det hadde vært en utvikling i riktig retning i forhold til da jeg tok mitt første bad den 31. mai. Da skal jeg hilse og si dere at vannet var meget friskt, litt i overkant friskt egentlig, så jeg gjentok ikke den badinga dagen etterpå for å si det sånn...
Når St.Hans aften står for tur får jeg skikkelig sommerfølelse! I år tok jeg meg en joggetur til Vealøs for å se på utsikten og se om jeg kunne se noe bålbrenning her og der. Er jo helt fantastisk utsikt der oppe! Men det så dårlig ut, fordi nå jeg kom på toppen var det så mye knott at jeg holdt på å bli spist opp :O så jeg måtte bare jogge ned igjen med en gang...men hvis jeg ser lyst på det så ble det ble jo en ganske så fin trim da, selvom bålene ikke var å se, fordi jeg måtte gå ned for tidlig...
- over hele Grenland)Det er bare helt utrolig fint på Vealøs! Hadde vært der tidligere på dagen med jobben og da var det sol og nesten helt vindstille der oppe. Anbefaler alle som ikke har vært der til å ta en tur dit når de er i Skien.
________________________________________________
Jaja, dette var bare en liten oppdatering fra meg.
Nå må jeg ut i sola igjen, kan ikke la den være ute alene nå ;)
Nå må jeg ut i sola igjen, kan ikke la den være ute alene nå ;)
Ønsker alle en riktlig god sommer!

5 kommentarer:
God sommer til deg også Susanne! :)
God SÅÅÅmmer! ;D Bra dere har fint vær.
God sommer Susanne:)
Hilsen
meg:)
Takk takk folkens :)
Du også har fint vær i kveld da, Trond Erik ;)
God sommer Susanne! q:
Legg inn en kommentar