Da var eksamen over for dette semesteret og jeg er godt fornøyd med det. Nå venter jeg bare i spenning på resultatene, men de kommer ikke før jul, så jeg må bare være tålmodig :)
Nå nærmer julaften seg med stormskritt, bare 4 dager igjen og jeg er litt bekymret for den snøen som skulle ha kommet. På værmeldinga i dag meldte de mildvær og regn på torsdag og fredag! Hello hello hello, det blir da ikke en hvit jul av det! Satser på at det mildværet tar en annen vei en hitover. :) Ellers er julegavene boks og juletreet står klart til å bli pyntet, så det blir hyggelig å gjøre det i kveld.
Til slutt må jeg bare vise noen bilder jeg har tatt. Fikk kamera av kjæresten min til bursdagen, noe jeg virkelig ønsket meg! Du er best Odd! :)
4 kommentarer:
gleder meg til dere kommer =)
Åååå, når jeg endelig vet svaret så får jeg ikke lov til å svare :P
Det var dårlig gjort..... ;)
Hilsen Torhild
Sibel og Amaryllis.
Jippi, jeg vant! Hva vant jeg? ;)
Hehe, okei kanskje litt dårlig gjort Tohld, men jeg vet jo at du kan det :)
Wenche du vant en marsipangris! Premien blir overlevert på julaften ;)
Legg inn en kommentar