Goooooood morgen alle sammen :)
Ukene flyr fort forbi og november er snart forbi. For en stund siden kjøpte Odd et viltkamera, for å se hva som kryper og går ute i naturen når vi ikke er der. Det har kommet mange fine bilder til nå, her er noen av dem:
Disse to luringene fant denne haugen med epler som Odd la ut, og de spiste opp alt på en natt! Makan!Bukken storkoste seg med godsakene!
____________________________________
____________________________________
Til helga skal vi oppover igjen for å sjekke om det er kommet noen flere bilder, like spennede hver gang! Kanskje vi kan få bilde av en bjørn eller ulv! :)
Ha en strålende torsdag videre!
Ha en strålende torsdag videre!


5 kommentarer:
Næææ, så kult! :D
KULT! :D
Så spennende! :) Fint med oppdatering Susanne :)
Wow, visste ikke at det fantes en gang! Dødskult!! :D
:) ja, jeg synes det er kult! Blir spenndne å se om det er noe nytt på kamera i dag :)
Legg inn en kommentar