torsdag 24. november 2011

Viltkamera

Goooooood morgen alle sammen :)

Ukene flyr fort forbi og november er snart forbi. For en stund siden kjøpte Odd et viltkamera, for å se hva som kryper og går ute i naturen når vi ikke er der. Det har kommet mange fine bilder til nå, her er noen av dem:

To søte rådyr.


Disse to luringene fant denne haugen med epler som Odd la ut, og de spiste opp alt på en natt! Makan!


En svintøks som ville ha litt epler også :)


Her var kamera blitt plassert et nytt sted og elgfruen kom.


Dette er de siste bildene vi hentet, Odd har satt opp en saltstein som dyrene kan kose seg med, og de lurte veldig på hva dette var.


Nydelig bilde! Kaldt i været, hvitt på bakken og skogens konge er på en liten rusletur...


...men så ble han veldig sinna ser det ut til...hva som gjorde han sint forteller historien ingenting om... :)


Så har vi Herr og Fru hjort og lille babyhjort :)


Bukken storkoste seg med godsakene!
____________________________________

Til helga skal vi oppover igjen for å sjekke om det er kommet noen flere bilder, like spennede hver gang! Kanskje vi kan få bilde av en bjørn eller ulv! :)

Ha en strålende torsdag videre!

5 kommentarer:

Charlotte sa...

Næææ, så kult! :D

Camilla sa...

KULT! :D

Frua på Frogner sa...

Så spennende! :) Fint med oppdatering Susanne :)

Cathrine sa...

Wow, visste ikke at det fantes en gang! Dødskult!! :D

Susanne sa...

:) ja, jeg synes det er kult! Blir spenndne å se om det er noe nytt på kamera i dag :)