mandag 28. januar 2013

Hei igjen! Noen har giftet seg :)

Hyggelig at akkurat DU ville lese bloggen min :)

Det tok det litt over et år før jeg klarte å blogge igjen. Ikke dårlig det? Ny rekord! Uff, jeg må ta meg sammen! Men mye har skjedd siden sist, og nå er det nok å blogge om.

Siden siste blogginnlegg har jeg blitt frue, vi har kjøpt nye hus og jeg er over halvveis i utdannelsen. Tiden flyr! Har tenkt å blogge litt om de nye husene vi har kjøpt (Ja, du hører riktig, vi har kjøpt to hus!), men i kveld vil jeg legge ut noen bilder fra bryllupet vårt 07.07.12 - For en minnerik dag!!! :)


Feirer at vi er nygift!

Bilde fra Brekkeparken

Veldig fornøyd med brudekjolen jeg fant :)


Bryllupsglassene våre :)

Se på den kjekken mannen jeg har fått! :) :) :)


Måtte vi leve lykkelig alle våre dager <3 p="">





Ha en stålende uke videre alle sammen! Har dere savnet bloggingen min? ;)



6 kommentarer:

Anne Grete sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Savnet det kjempe masse! Og gleder meg til å se litt mer her fremover :) Er jo så koselig å se hva dere driver med ;) Lykke til med oppussinga! Kos dere ;)

Stor klem fra meg alle guttene mine <3

Regina Hansen sa...

Jeg syns det var veldig hyggelig med et blogginnlegg! Ser deg jo så sjeldent, så på denne måten ser man at det er liv i det, og hva som skjer på Susannefronten :) Lykke til med alt! Klem

Torhild sa...

Jeg har også savnet bloggen din :) Gleder meg til å se hvordan husene ser ut og hvordan det ser ut når dere har flyttet inn :)

Susanne sa...

Takk for det jenter! :)

Anonym sa...

Åj,Åj Åj. Dette gleder jeg meg til å lese mer om. Dette kommer til å bli en bra interiør blogg, med hele 2 hus å fortelle om. ;-) gleder meg ;-)

Anonym sa...

Hilsen søss W :-P