Hyggelig at akkurat DU ville lese bloggen min :)
Det tok det litt over et år før jeg klarte å blogge igjen. Ikke dårlig
det? Ny rekord! Uff, jeg må ta meg sammen! Men mye har skjedd siden
sist, og nå er det nok å blogge om.
Siden siste blogginnlegg har
jeg blitt frue, vi har kjøpt nye hus og jeg er over halvveis i
utdannelsen. Tiden flyr! Har tenkt å blogge litt om de nye husene vi har
kjøpt (Ja, du hører riktig, vi har kjøpt to hus!), men i kveld vil jeg
legge ut noen bilder fra bryllupet vårt 07.07.12 - For en minnerik dag!!! :)
 |
| Feirer at vi er nygift! |
|
|
 |
| Bilde fra Brekkeparken |
 |
| Veldig fornøyd med brudekjolen jeg fant :) |
 |
| Bryllupsglassene våre :) |
 |
| Se på den kjekken mannen jeg har fått! :) :) :) |
 |
| Måtte vi leve lykkelig alle våre dager <3 p="">3> | |
|
|
|
|
|
Ha en stålende uke videre alle sammen! Har dere savnet bloggingen min? ;)
6 kommentarer:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Savnet det kjempe masse! Og gleder meg til å se litt mer her fremover :) Er jo så koselig å se hva dere driver med ;) Lykke til med oppussinga! Kos dere ;)
Stor klem fra meg alle guttene mine <3
Jeg syns det var veldig hyggelig med et blogginnlegg! Ser deg jo så sjeldent, så på denne måten ser man at det er liv i det, og hva som skjer på Susannefronten :) Lykke til med alt! Klem
Jeg har også savnet bloggen din :) Gleder meg til å se hvordan husene ser ut og hvordan det ser ut når dere har flyttet inn :)
Takk for det jenter! :)
Åj,Åj Åj. Dette gleder jeg meg til å lese mer om. Dette kommer til å bli en bra interiør blogg, med hele 2 hus å fortelle om. ;-) gleder meg ;-)
Hilsen søss W :-P
Legg inn en kommentar