søndag 3. februar 2013

Vinterland!

Hei hei :)

Da var nok en helg kommet og vi tok oss en frihelg fra oppussing av hus og reiste opp til Svigers i Lårdal. Her er det alltid hyggelig å komme, god mat og man kan bare slappe av og nyte det flotte naturen. Her er det skikkelig vinter ennå, helt fantastisk vintervær! Så i går måtte vi ta oss en skitur til Inghusdalen, en bitteliten hytte midt inni skogen. Det var en nydelig tur!
 
På rekke og rad :)
 
Her snakker vi perfekt vintervær!
I dag skulle  vi på isfiske på det vannet vi går over på det første bilde her. Det begynt å snø som bare det, så det ble litt kaldt. MEN vi fikk hele 6 fisk da :)

Odd var oppe å sjekket viltkamera også, og her har vi fått bilde av en rev for første gang :) Ikke dårlig i dette snøværet!

 Er dere blitt lei av vinteren nå eller? Er jo veldig fint med vinter når det er så fint som her i Lårdal da :)

Nå er det på tide med en god elgmiddag her, så bærer det nedover til Skien igjen :)
Ha en strålende søndag videre!

PS: Jeg blir VELDIG glad hvis du legger igjen en kommentar her altså! :)

14 kommentarer:

Odd sa...

Tusen takk for turen jenta mi. Gleder meg til neste tur, då skal du få enda meir fisk. Du begynner å bli dreven fisker nå :)

Divamamma sa...

Herlig ;-)

Divamamma sa...

Herlig ;-)

Divamamma sa...

Herlig ;-)

Divamamma sa...

Herlig ;-)

Anonym sa...

Ååååå så deilig det så ut:-) fantastisk vintervær. Ikke lei av vinteren hvis det kan holde seg som nå. Men blir det mildt,kaldt,mildt osv er det kjedelig. God tur hjem:-) hilsen vibeche og gutta:-)

Anne Grete sa...

Å, det så nydelig ut :) Kribler i tur beina når man ser så flotte bilder... Også du- skikkelig god du er på bloggen nå!! ;) Det likær vi ;)

Frua på Frogner sa...

Det så nydelig ut! Sikkert deilig med en avkobling langt inni skogen der ulvene bor, etter mye oppuissing :) Koselig med oppdateringer forresten, klem klem

Anne Grete sa...

Du foresten, du må oppdatere bloggen min ser jeg.. Ny blogg vettu ;)

Anonym sa...

Jeg vil også på is fiske :-(

Anonym sa...

Jeg å! Hilsen wenche

Anonym sa...

Veldig ivrig du var på kommentarene dine da eva, he.he. H wenche

Susanne sa...

Oj, så mange kommentarer da :) Flest fra Eva, men dog ;)

Solveig - Visste ikke du hadde blogg jeg, men der ser jeg jo nå at du har. ;) Artig!

Anne Grete - Sant det, den blogglista må jeg ordne opp i. Takk for påminnelse.

Jan Kåre sa...

Ja, vi har det fint i Lårdal! Telemarks vinterlandskap! Isfiske og skitur er bedre enn ingenting! :)