Da var nok en helg kommet og vi tok oss en frihelg fra oppussing av hus og reiste opp til Svigers i Lårdal. Her er det alltid hyggelig å komme, god mat og man kan bare slappe av og nyte det flotte naturen. Her er det skikkelig vinter ennå, helt fantastisk vintervær! Så i går måtte vi ta oss en skitur til Inghusdalen, en bitteliten hytte midt inni skogen. Det var en nydelig tur!
| På rekke og rad :) |
| Her snakker vi perfekt vintervær! |
| Odd var oppe å sjekket viltkamera også, og her har vi fått bilde av en rev for første gang :) Ikke dårlig i dette snøværet! |
Er dere blitt lei av vinteren nå eller? Er jo veldig fint med vinter når det er så fint som her i Lårdal da :)
Nå er det på tide med en god elgmiddag her, så bærer det nedover til Skien igjen :)
Ha en strålende søndag videre!
PS: Jeg blir VELDIG glad hvis du legger igjen en kommentar her altså! :)
PS: Jeg blir VELDIG glad hvis du legger igjen en kommentar her altså! :)
14 kommentarer:
Tusen takk for turen jenta mi. Gleder meg til neste tur, då skal du få enda meir fisk. Du begynner å bli dreven fisker nå :)
Herlig ;-)
Herlig ;-)
Herlig ;-)
Herlig ;-)
Ååååå så deilig det så ut:-) fantastisk vintervær. Ikke lei av vinteren hvis det kan holde seg som nå. Men blir det mildt,kaldt,mildt osv er det kjedelig. God tur hjem:-) hilsen vibeche og gutta:-)
Å, det så nydelig ut :) Kribler i tur beina når man ser så flotte bilder... Også du- skikkelig god du er på bloggen nå!! ;) Det likær vi ;)
Det så nydelig ut! Sikkert deilig med en avkobling langt inni skogen der ulvene bor, etter mye oppuissing :) Koselig med oppdateringer forresten, klem klem
Du foresten, du må oppdatere bloggen min ser jeg.. Ny blogg vettu ;)
Jeg vil også på is fiske :-(
Jeg å! Hilsen wenche
Veldig ivrig du var på kommentarene dine da eva, he.he. H wenche
Oj, så mange kommentarer da :) Flest fra Eva, men dog ;)
Solveig - Visste ikke du hadde blogg jeg, men der ser jeg jo nå at du har. ;) Artig!
Anne Grete - Sant det, den blogglista må jeg ordne opp i. Takk for påminnelse.
Ja, vi har det fint i Lårdal! Telemarks vinterlandskap! Isfiske og skitur er bedre enn ingenting! :)
Legg inn en kommentar