søndag 24. mars 2013

Palmesøndagen og bildedryss

Gooood kveld alle sammen! 

Endelig har tiden kommet, dagen dere alle har ventet på (særlig!). Bilder av kjøkkenet er her. Tre ganger hurra for det, hurra, hurra, HURRA!

Vi er veldig fornøyd med kjøkkenet! Vi ville ikke ha et hvitt kjøkken og derfor falt valget på .... en annen farge :)

Har ikke fått lagt inn hvordan kjøkkenet så ut da vi kjøpte huset, men det var rød gammel 60-talls innredning, sjakkfliser bak og blomstrete vegger. Alldeles NYDELIG! Under er et underveisbilde, før det endelige resultatet kommer.

FØR:

Kan se den flotte tapeten som var her :)
ETTER:



Det ble grått!

Har vi ikke en stilig oppvaskkost? ;)

Storkoser meg her, synes ovnen er så fin!

Er ikke det største kjøkkenet vi har, så litt vanskelig å ta gode bilder her...
 


Rett bak der jeg står å tar bildene er det en øy som også hører til kjøkkenet, men den delen av kjøkkenet + stua får dere ikke se i dag ;) Siden kjøkkenet var så lite så måtte vi rive den ene veggen og la kjøkkenet og stua gå i ett. Det angrer vi IKKE på! :) Ble kjempebra med øy der vi reiv veggen! Men øya ødelegger for å ta gode bilder her da, men det får bare gå!


Vi har fått bestilt bryllupsbilder også nå. Blir så mye mer hjemmekoselig når man får opp personlige bilder :)

 
Årets påskeegg er i hus! Orange er Odd sitt og det lilla er mitt ;)
Ja, det var en sniktitt av kjøkkenet vårt. Hva synes dere?

9 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer med nytt flott kjøkken! :D

Anne Grete sa...

Det er blitt så fint! Liker veldig godt det grå kjøkkenet. Gleder meg til å se neste prosjekt også ;)

Odd sa...

Kjempebra!! Må vere usedvanlig flink han som satte det opp ;)

Susanne sa...

Takk for det alle sammen! :)

Til siste kommentar: Selvfølgelig er han (du) det :p

Vibeche sa...

Rett og slett et flott kjøkken:-) dere har vært kjempe flinke til å pusse opp. Vi liker å kjøpe oss skikkelige opp pussingsobjekter i, men det er jo veldig moro når en se resultater da:-) og ja, han som har satt opp de kjøkkenet må være en helt spsielt link mann. Har dere leid inn en eller?:-) hihihi:-) du er flink odd:-)
Hilsen vibeche

Anonym sa...

Så fint, Susanne! Hvor er det kjøkken fra? :) -Rebecca

Cathrine sa...

Det ble kjempefint altså! Grått kjøkken er i vinden for tida, gitt - men det skjønner jeg veldig godt :D

Og jeg likte de siste detaljebildene - kooselig! Gleder meg til å se mer. God påske til dere to turtelduene ;)

Susanne sa...

Takk for kommentarer jenter! :)

Ikeakjøkken Rebecca ;)

God påske til dere alle sammen!

Susanne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.