Helgen er godt i gang og dette er den store bursdagshelgen. Vi har akkurat vært i bursdag til en liten søt krabat vi er onkel og tante til. I morgen er det bursdag for ennå en nevø. Kaker og kos to dager på rad, uff, det er godt jeg kan trene det bort igjen på søndagkveld :) For de som har vært bekymret for tåa mi, kan jeg si at det går mye bedre, jeg kan trene og få på meg nesten alle sko. Så det er fremgang, men den er fortsatt ganske vond å bevege på.
Nå har vi endelig blitt HELT ferdig med kjøkkenet. Det er maling av lister som har gjenstått her, men nå er det gjort og i går ble gardinstenger kjøpt inn. Så nå kan dere bare glede dere! Kanskje det kommer noen bilder av kjøkkenet og stua de nærmeste dagene ;)
Denne uka har vi vært hos dyrlegen med Finn, han hadde plutselig en labb som var dobbelt så stor som den andre. Stakkars! Da han kom til legen hadde han skikkelig feber og det kom verk ut av poten. Da ble det narkose og undersøkelse. Finn har nok vært i slåsskamp. Da han kom hjem var han så ør, klarte nesten ikke å gå, men han skulle følge etter oss. Så hvis vi gikk ut av rommet, ja da skulle Finn bli med etter. Dette byr på problemer når narkosen fortsatt er i blodet. Jeg kan si vi fikk oss en skikkelig god latter den kvelden, Finn så jo kjempe full ut! Men det var bare ut kvelden det varte, heldigvis! Nå må han få antibiotika morgen og kveld, og er så og si helt frisk nå.
| Dette er to dager før vi tok han til dyrlegen. Poten er større allerede her. |
Ha en strålende kveld og helg videre. Nå skal jeg vaske vinduer og få hengt opp gardiner. Gleder meg :)
2 kommentarer:
Så bra det går bedre med dere begge ;-)
hilsen wenche
Takk for det, shunnpa ;)
Legg inn en kommentar