tirsdag 14. oktober 2008

Hei dere :)

Takk takk til alle som var med på meningsmålingen :)

Det er ihvertfall helt tydelig ut i fra min meningsmåling at vinteren ikke er noe favorittårstid for noen og det er meg inkludert, og det skjønner jeg godt med de vinterene vi har hatt de siste årene... Nesten ikke snø før etter jul, hvor kjedelig er ikke det? Bare masse regn, gjørme og gørr! Ingen som liker regn, gjørme og gørr i desember vettu. Skal det først være vinter og kaldt så må det komme snø, sånn er det med det. Ingen snø, ingen skikkelig vinterstemning!
Så jeg håper at denne vinteren som står for tur nå vil by på rikelig med snø og gode muligheter for skikkelige vinteraktiviteter! For vinteren kan være utrolig fin, hvis været er i godlaget :)

Tenkt å hatt et slik vær i hele desember og januar og kanskje lengre også. Det hadde ikke vært meg imot, for å si det sånn ;)

__________________________________________

Ja, nå som denne "din favorittårstid" målingen er over, så syns jeg at jeg må komme med en ny meningsmåling her. Noen gode forslag til hva den skulle være om? :)

19 kommentarer:

Øyvind sa...

Gørr:D Du kan ha en undersøkelse på hvor "beste" sted å bo er feks..? Sikkert mange definasjoner på hva som er bra da men..

. sa...

Enig med deg der Suss;) Beste sted å bo? Nei.. Det sier seg på en måte selv, blir kjedelig;p Haha..

Øyvind sa...

Det sier seg selv for din del;) Men det finnes mange deler.. Hehe..

. sa...

Hehe.. Joda:)

Anonym sa...

Nei skien er best!!!!!!!!

Bare innrømm det Øyvind! ;)

Susanne sa...

Hei hei hei, dere... Jeg skal ta en meningsmåling på det med en gang, så trenger vi ikke krangle om dette ;)

Camilla sa...

Unnskyld meg, men hvorfor er ikke Langesund nevnt i undersøkelsen..???? Det er jo helt klart norges vakreste og beste sted å bo.. Dermed baste..

Øyvind sa...

Godt poeng Camilla. Jeg som hadde tenkt å stemme Langesund og! (o;

Susanne sa...

Langesund tenker jeg går under det første svaralternativet. Et sted langt vekk fra all sivilisasjon :D

I tillegg blir det for mye å nevne Langesund i denne spørreundersøkelsen, da måtte jeg jo også ha med Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand, Tromsø, Drammen, Fredrikstad, Lillehammer, Lofoten, Molde, Ålesund, Porsgrunn, Hamar, Bodø, Mo i Rana, Alta, Notodden, Horten, Sandefjord, Larvik, Moss og Haugesund, for å nevne noen.

Ja, du skjønner vel hva jeg mener Camilla? Du får bare ta å stemme på det som er mest likt Langesund i beskrivelse da vettu ;)

Camilla sa...

Du er god på det å være frekk Susanne..;-) Det er jo en grunn te at flere og flere onsker å bo rundt stathelle og langesund`s området. Det er landlig og ikke langt te byen. Også har vi jo brotorvet da.

Susanne sa...

Jeg er ikke frekk Camilla. Jeg er realistisk! :)

Anonym sa...

Men susanne, den siset greia i spørreundersøkelsen blir jo litt missvisende på en måte...for det er jo samme i verden hvor en bor så lenge en trives...men hvor er det?????? Hvor trives folk flest?Jeg mener skien, camilla sier langesund selvom hu hegentlig mener skien(he,he)og øyvind mener oslo selv om han egentlig mener skien(hehe)

Susanne sa...

Ja, men det som menes med den siste er jo at det er noen som ikke bryr seg om hvor de bor, så lenge de har det bra. Så de trives overlat liksom. Ingen spesiell plass... Skjønner?

Anonym sa...

Ja jeg skjønner...men missvisende...for alle burde jo svare den da...

Susanne sa...

Nei, ikke alle. Noen klarer ikke å bo andre hvor som helst. Se på Camilla for eksempel, hun klarer ikke bo andre steder enn Langesund...

. sa...

Jeg derimot gleder meg til å bli bambling, der skal jeg bo til jeg blir gamling..

.. Eller ikke?

Susanne sa...

Den var fin Rebecca, men tviler på at du vil bo der til du blir gamling ;) men men...den som lever får se ;)

. sa...

Ja, tviler litt på det jeg å :P

For å være ærlig så tror jeg egentlig det beste stedet å bo er i himmelen :D Tror ikke du og? hehe..

Håper vi sees i kveld. Hvis det blir noe u.møte :D

Susanne sa...

Jo, tror nok det ;)