søndag 26. oktober 2008

Litt av en dag

I dag lørdag spilte Odd kamp på Skagerak Arena for siste gang denne sesongen og det ble også den siste kampen i Adeccoligaen på flere år, vil jeg tro. For etter 90 min med champangefotball ble Odd seriemestere i Adeccoligaen og er nå klare for Tippeligaen i 2009. Så gratulerer til Odd gjengen og hele Telemark - dette fortjener vi. Adeccoligaen er ikke noe sted for oss! ;)

Morstanderene i dagens kamp var Start som kom i både bil og buss fra sørlandets hovedstad Kristiansand for å heie frem sine spillere i gult og svart. De hadde tydligvis også tatt med seg en høyst unormal og veldig tempramentsfull supporter hit til Skien, for etter kampen ble det kaos da supporteren ville få ut litt aggresjon og sinne. Denne supporteren, som forøvrig var en elg, prøvde med all sin makt å ødelegge et høyt gjerde som var like utenfor stadion, men uten hell. Helt unødvendig spør du meg, men den var tydligvis ikke tilfreds med at Start tapte dagens kamp 3-2, men etter en stund bestemte heldigvis elgen seg for å vendte snuten mot sørlandet igjen og la oss her i Skien feire seieren uten noe mer forstyrrelse.

Her ser man tydelig at elgen er en smule sliten av å være i Skien.
Den fant nok ut at neste gang er det lurt å bare se kampen på tv.

(Bilde: Ta.no)

13 kommentarer:

Øyvind sa...

:D

Anonym sa...

He,he. Der ble det myyyye fotball stoff.
Koselig av elgen å stikke innom SKien, så ble det litt "avbrekk" i fotballen;)Ha,ha
Gratulerer til ODD må jeg vel si da...

Susanne sa...

Ja, det var hyggeig av den det da, men han må virkelig jobbe med temramentet sitt altså ;)

. sa...

Haha.. Morsomt skrivd;)

Anonym sa...

Gratulerer med opprykk. Nok om odd for i år nå..

Susanne sa...

Ja, er nok om Odd for i år, blir mere til neste år :) Gled deg :p

Susanne sa...

Lykke til i kveld forresten, Helten :)

Anonym sa...

Hei Susanne jeg lurte bare på om du har i tankene å bli journalist? Hilsen mamma

Susanne sa...

Hei mamma.
Hyggelig at du var innom her også :)
Altså, journalist? Vet ikke helt, har ikke vært i tankene mine til nå, men er veldig morsomt å skrive da. Så vi får se, vi får se :)

Torhild sa...

Hei hei... jeg har lagt adressa de på siden min... Går det bra??

Susanne sa...

Det går bra vettu Torhild, jeg gjør det samme med deg jeg da, regner med at det er greit ;)
Nå skal jeg inn å se litt på bloggen din her. Bra at du også henger deg med på bloggstrømmen :)

Torhild sa...

Det går helt fint :)

Anne Grete sa...

nå venter jeg spent på oppdateringer herifra ;) hehe