Morstanderene i dagens kamp var Start som kom i både bil og buss fra sørlandets hovedstad Kristiansand for å heie frem sine spillere i gult og svart. De hadde tydligvis også tatt med seg en høyst unormal og veldig tempramentsfull supporter hit til Skien, for etter kampen ble det kaos da supporteren ville få ut litt aggresjon og sinne. Denne supporteren, som forøvrig var en elg, prøvde med all sin makt å ødelegge et høyt gjerde som var like utenfor stadion, men uten hell. Helt unødvendig spør du meg, men den var tydligvis ikke tilfreds med at Start tapte dagens kamp 3-2, men etter en stund bestemte heldigvis elgen seg for å vendte snuten mot sørlandet igjen og la oss her i Skien feire seieren uten noe mer forstyrrelse.
Her ser man tydelig at elgen er en smule sliten av å være i Skien.
Den fant nok ut at neste gang er det lurt å bare se kampen på tv.
Den fant nok ut at neste gang er det lurt å bare se kampen på tv.
(Bilde: Ta.no)

13 kommentarer:
:D
He,he. Der ble det myyyye fotball stoff.
Koselig av elgen å stikke innom SKien, så ble det litt "avbrekk" i fotballen;)Ha,ha
Gratulerer til ODD må jeg vel si da...
Ja, det var hyggeig av den det da, men han må virkelig jobbe med temramentet sitt altså ;)
Haha.. Morsomt skrivd;)
Gratulerer med opprykk. Nok om odd for i år nå..
Ja, er nok om Odd for i år, blir mere til neste år :) Gled deg :p
Lykke til i kveld forresten, Helten :)
Hei Susanne jeg lurte bare på om du har i tankene å bli journalist? Hilsen mamma
Hei mamma.
Hyggelig at du var innom her også :)
Altså, journalist? Vet ikke helt, har ikke vært i tankene mine til nå, men er veldig morsomt å skrive da. Så vi får se, vi får se :)
Hei hei... jeg har lagt adressa de på siden min... Går det bra??
Det går bra vettu Torhild, jeg gjør det samme med deg jeg da, regner med at det er greit ;)
Nå skal jeg inn å se litt på bloggen din her. Bra at du også henger deg med på bloggstrømmen :)
Det går helt fint :)
nå venter jeg spent på oppdateringer herifra ;) hehe
Legg inn en kommentar