tirsdag 18. november 2008

Hmm...

Nå sitter jeg her da og lurer på hva jeg skal skrive. Trond-Vidar sitter og ser på og er litt sint(han later som ihvertfall) fordi jeg sier jeg vil skrive om han på min blogg.
Hva synes dere om det?
Er det greit at jeg skriver om han her? :D
Er det noen regler mot det?

11 kommentarer:

. sa...

Gjør det ;) Hehe

Arne sa...

Høres da koselig ut det. Kjør på!

. sa...

Klart det er greit å skrive om Trond-Vidar:D

Trond-Erik sa...

Du er GÆÆ æærn! ;D Doit!!

Anne Grete sa...

Ja, hvorfor ikke? hihi!

Merethe sa...

Wææææææææ...du er liiiite sprø da! Tjihi...gjør det da...fnis...

Maya sa...

Dette her var et meget saklig og informativt innlegg, Susanne. Må bare få lov til å kommentere det!!!

Du er jo herlig da:)

HjemmeKoz sa...

Nå kommer jeg å "ødeleggr" alt her hehe. men - Nei ikke gjør det da!
Stakar Trond-Vidar lille broren min da!!Som er så kjekk og snill og grei;)

Finn på noe annet du chnuppa!

For å si det sånn, gjør du det, så legger jeg ut et meget langt innlegg om deg på min blogg som blir lest av maaaaange kjente og ukjente, i følge statistikkene mine! Så det så! ;)

Stor klem fra store søss!

Øyvind sa...

Må nesten si meg enig med Wenche der jeg altså.. =P Men..

Du kan jo spørre'n om det er greit, hvis ja, så syns jeg det bare er artig å bli kjent med TV gjennom ei som har levd rundt han det meste av hans tid. Kan det nok være mange sider ved ham som mange ikke vet:)

Susanne sa...

Rolig, rolig Wenche og Øyvind. Dette er bare litt for gøy. Skal ikke legge ut noe som ikke er ønsket av han :p
Saken er bare det at jeg skulle skrive ett innlegg på tirsdagskvelden også sto Trond-Vidar og var veldig med når jeg skulle skrive noe, så derfor skulle jeg tulle litt med han :D

Takk for alle kommentarer...

Øyvind sa...

Kan se han for meg:)