fredag 28. november 2008

Lappen i boks

Jeg må nok skuffe noen av dere nå, men det blir nok ikke noe skriverier om min bror Trond-Vidar... Det får bli en annen gang, når jeg har noe å skrive om han.

Men istedenfor kommer det en gladnyhet i dagens blogginnlegg. For den 27 november 2008 fikk nemlig Susanne bevise på at hun er kompitent nok til å kjøre bil helt på egenhånd. På første forsøket. Gjett om hun er letta, glad og sliten i hele kroppen etter å ha vært overnervøs i flere dager nå. Det var jo overhodet ingenting å være redd for, det gikk kjempe bra og sensoren fra Biltilsynet var så hyggelig, så da klarte jeg å senke skuldrene før førerprøven skulle begynne. Da jeg var ferdig med å kjøre og jeg hadde svart på noen spørsmål høret jeg de magiske ordene, DU HAR BESTÅTT :)

Så deilig å være ferdig med det. Har nesten ikke ord som kan forklare det! Man føler seg rett og slett litt fri, nye dører åpner seg og nye muligheter til å utforske verden og dens mysterier.

Så nå mangler jeg bare kronen på verket, en bil. Så hvis noen har en billig og fin bil til meg, som både klarer å kjøre fremover og bakover så SI I FRA!
(Jeg ønsker ikke kontakt med telefonselgere)


13 kommentarer:

Charlotte sa...

Gratulerer!! Det er nok deilig å endelig ha lappen i lomma ;)

Alexander sa...

Grattis!
Det er noe galt med datoen på bloggen din - nye innlegg kommer langt nede på den oppdaterte lista jeg har på siden min - lyst å fikse det?

. sa...

Grattis igjen ;)
Kan tenke meg du har det bare herlig nå :D

Jeg skal selge bilen min til en billig penge, når den er fiksa opp. Vet ikke om du har sett den jeg?

Vi kan jo snakkes mer om det, hvis du er interessert :)

Susanne sa...

Åssen fikser jeg det a, Alexander? :D

Ja, vi kan snakkes vi Rebacca :)

Maya sa...

Oh yeah Susanne!!!

Jaja... Det er jammen bra jobba altså, det må jeg si... Jeg hadde i hvert fall regna med at du skulle bruke fem forsøk, minst!!!! Jeg må jo bare host, kremt... Få lov til å si at jeg akkurat passerte min ettårsdag for å ha fått lappen da. Uten å si mer om det men... BRAVO susanne, BRAVO!!!

Anonym sa...

Ojoj gratulerer med lappen Susanne. Bra jobba - klarte på første forsøk :) men husk....det er dyyyyyrt å ha bil altså, så tenk deg om før du kjøper egen bil :) Det var dagens formaning hehe. Snakkes ganske snart.....:) klem Solveig

HjemmeKoz sa...

GRATULERER lilleSnuppeSøster!

Susanne sa...

Maya: Det er ikke alle som bruker like mange forsøk som deg på å klare det vettu :D hehe...Grattis med ett års feiring av lappen ihvertfall :)

Solveig: Takk for kloke ord :)

Takk til alle som la igjen kommentarer på bloggen min :)

Trond-Erik sa...

graatulerer. brombrombrom

Synne sa...

Oj.Susi har blitt voksen, selvstendig dame. Grattis:D

Susanne sa...

Jepp, jeg har blitt voksen, Synne :D haha...

Takk for kommentarer, Teo og Synne :)

Ruth sa...

Gratulerer Susanne, men hvorfor skal jeg gratulere deg nå? Du får lappen i 2009 skriver du, det er jo ett år til ;-)

Susanne sa...

Bra at du så den lille skrivefeilen min, Ruth :) Et tastetrykk feil og det endrer mye av innlegges mening.

Takk for kommentar :)