Jaja, jeg lever jeg lever, og det gjør bloggen min også...Tro det eller ei, men denne bloggen skal klare seg igjennom denne bloggkrisen som vi nå blir rammet av. Nå går blogger konkurs etter tur, og de blir dessverre lagt ned. Hvorfor går disse bloggene konkurs, hvorfor velger folk slette bloggen sin? Jo, fordi det er ingen som kommenterer dem! Selvfølgelig er det noen som er trofaste å kommenterer, og det er kjempeflott, fortsett! Men...det er sikkert mange som leser den, men det å skrive, nei det blir for mye å gjøre! Det er ikke noe motiverende å drive og skrive og skrive og skrive hvis ingen gir noe respons, ikke legger igjen så lite som et heihå. Kom igjen'a folkens, trykk litt på tastaturet, begynn å kommenter, det er jo så hyggelig med blogg! Eller er jeg alene om den mening der?
Litt repons på dette hadde vært flott, så jeg vet hvor landet ligger ;) På forhånd takk ^^
Har en liten spørreundersøkelse her også, så bare stem!

Ha en fortsatt fin fin uke i det nydelige høstværet :)
22 kommentarer:
Her må jeg legge igjen et lite: "Heihå!" :)
Artig oppdatering!
heiha! god artikkel! ;) så sant, så sant!
Der er vi så enig så enig Susanne! Merker det har vært tungt en periode nå, så håper folk tar seg tid til å si et lite pip når de har vært inne på bloggen min også framover :)
Hei hei... er enig at det er morro å få komentarer, men det er jo mange som er innpå selv om de ikke legger igjen noe hilsen!
Jeg hører iallefall stadig om ting jeg har lagt ut, av folk jeg ikke trodde leste den :)
Men ett lite tips er å fjerne den ordbekreftelsen.... da blir det litt letter for folk å komentere :)
HEIHÅ! :) Det føltes godt!
og forresten, bloggen min lever også.. Så da er det opp til deg å legge igjen noen spor for å vise at du bryr deg :)
Ojojoj, se på dette a! Kommentarer!
Brødrene Olstad: Takk for det.
Anne Grete: Stå på Anne Grete! Du kommer igjennom dette, akkurat som oss andre :)
Torhild: Det er nettopp det, man hører at det er flere som er inne, men de legger ikke igjen noe spor, det er lit dumt! Takk for tipset forresten, skal prøve å fjerne den ;)
Regina: FANTASITISK! Du sa Heihå og det føltes godt! :) og jeg skal ta en tur innom din også...skal legge den til på blogglista mi, så jeg husker å stikke snuta innom når det er nye oppdateringer :)
Heihå! :D Bra at du fortsetter blogginga.. Har lurt litt på om jeg skal begynne litt igjen jeg og, men vi får se ;) Artig og følge med her altså!
Heihå
Hilsen søss:)
PS: fortsett å blogg!
Utrolig bra denne Heihå greia her! Super bra altså :)
Rebecca: Flott at du har vurdert å begynne igjen :)
Wenche: Jeg skal fortsette å blogge. Takk for Heihå ;)
HEIHÅ x10 (så blir du 10 ganger så gla')
Bra innlegg :D Kunne ikke vært mer enig!
Ho ho.. Bra at du taler bloggerenes sak.. Jeg er jo en av de som ikke gadd mer pga ganske liten respons.. Hjelper lite at folk i ettertid kommer å sier at de leste den.. Hallo gi et lite pip da i hvertfall... Stå på Susanne og alle dere andre bloggere...
Hilsen Bloggpensjonisten Camilla
Dette innlegget lukter jo Susanne tvers gjennom!!! Jeg sier bare: Ja, til blogging fra deg!!! Skjønnasen min:)
Takk takk til de tre søte piker ^^ ble 10 ganger så glad Chatrine ;)
Godt å se at dere er enig!
Synd at du er pensjonert Camille, men men...du kan komme tilbake hvis du angere veldig ;)
Heihå. Jeg leser her!
Fantastisk!
Hei hå!!
Jeg la jo også ned min forrige pga manglende kommentarer.. Har ikke blitt mye bedre den gangen her, men den ligger nå der..oppdateringer skjer svært sjeldent fordi ingen gidder å si hei hå.. Så det så!
Interiørdamene er mange mange ganger flinkere til å legge igjen kommentarer!! Det er litt å tenke over det..hah!
Rolig nå Merethe, nå føler jeg at det bare er min skyld at den bloggen forsvant...har forretsen ikke din nye. Jeg må nesten ha den for at jeg skal kommentrer den ;)
Heihei kjære du!
Følte meg litt dømt, siden eg nettopp sletta bloggen;) Men d e mye i d du skriva altså! Aligavel va ikkje d gronnen t at eg sletta min då... og den komme nok tbage ein gang:) Husk å kommenter du og;)
Klem og Guds fred!<3
Takk takk Camilla, da må du informere meg om at du starter å bloggen igjen, hvis ikke så henger jeg ikke med på det ;) Klem
joo, du har vel den vel, har du ikke?
manylittleblessings.blogspot.com
merethe-manylittleblessings.blogspot.com
2 stk tilåme!
Ok, da er det notert. Jeg husker å være innom dem hvis de ligger på blogglista mi, men der ligger den gamle din, så der skjer det ikke mye... :p
Legg inn en kommentar