søndag 8. november 2009

Fantastisk!

Tusen takk for kommentarer på forrige innlegg til dere som gjorde det! Utrolig bra at folk sier heihå, det må jeg bare si! Fortsett med det!!! ...og til dere som var der og ikke sa heihå, kan jo si det på dette innlegget, det er ennå ikke for sent til å si det! ;)

Takk til alle som har stemt på meningsmålingen min, konklusjonen min blir slik: Blogg er ikke på vei ut, men som alt annet her i verden så går interressen på dette også opp og ned. Dette var det klar enighet om utifra meningmålingen, men jeg må si jeg stoppet opp litt da jeg så at en person hadde svart: "Blogg, hva er det?". Så jeg spør: Hvem har svart dette??? For isåfall skal jeg forklare det til deg! Så legg igjen en beskjed her om hvem du er, så skal jeg hjelpe deg med å få en bedre forståelse av ordet "blogg". Jeg skjønner at det ordet kan være litt forvirrende for noen :p Gleder meg til å høre fra deg! ;)

Jeg legger forresten ut en ny meningsmåling, så bare å stemme på den også :)



Da vil jeg slutte av meg å ønske dere alle en fortsatt god natt eller dag, kommer litt an på når dere leser dette, men for min del har månen tittet frem på himmelen og roen har senket seg, det er blitt natt.

11 kommentarer:

Frua på Frogner sa...

Heihå, så flink du er til å holde det "gående"; jeg vet hva blogg er så det var ikke jeg som skrev den kommentaren :D :D haha. Ha en fin søndag - stå på :)

Torhild sa...

Så morro at du fikk bra respons sist, men nå er det jo veldig viktig at folk fortsetter å kommentere og ikke lar det bli med den ene gangen... :)

Susanne sa...

Solveig - takk takk ;)

Torhild - Ja, er enig, de må fortsette. Holder ikke med bare en gang vettu, må si "Heihå" hver gang ;) Takk for kommentar :)

Charlotte sa...

Hei-H, på etterskudd! ;) Godt du fortsatt holder liv i bloggen din :D

Cathrine sa...

Se der ja! :D Bra du fortsetter med bloggen din (Y) Følger fortsatt med vet du ;)

Anonym sa...

Heiåhå skal bare si at jeg har vært innom.. Trallalala nå stikker jeg igjen..

Hilsen Camilla den gode

wenche sa...

Wenche tittet innom ;)

STOOOR klem :)

Susanne sa...

Fantastisk jenter! Fantastisk! Er jo så hyggelig å se at Chartine har vært her, at Charlotte har vært her, min søster har vært her (STOOOR klem tilbake til henne) og til og meg Camilla den gode! :o Jeg har ikke ord :)

Takk folkens :)

Øyvind sa...

Og jeg :o) Er nok mange fler som følger med tipper jeg, men ikke alle kommenterer!

HjemmeKoz sa...

Tilbake på blogg.

Susanne sa...

Ser detta Wenche :) Hyggelig ^^