onsdag 9. desember 2009

Overraskelse!

Da er 7. desember forbi og jeg kan ikke kalles tenåring lengre. Nå kan jeg visst bli kalt dame fikk jeg høre på mandag. Jeg kjenner meg ikke så veldig mye eldre egentlig... men tiden flyr fort og plutselig er jeg 30 og gammel :p

Jeg tenkte jeg skulle fortelle litt om hva som skjedde på bursdagen min. Jeg ble invitert på middag på Big Horn med min kjære søster og jeg trodde det bare ble henne og meg, for det var ingen andre som kunne... men så skulle jeg komme opp til Wenche før vi skulle spise og hos henne sitter en hel gjeng og venter på meg. Så koselig da! Tusen takk for det, Wenche og de andre som evt. hjalp til med noe, Eileen med maten for eksempel ;) Jeg trodde ingen hadde tid til å feire meg, så det var hyggelig å se alle sammen :)

Har noen få bilder fra kvelden: (ikke sånne superbra bilder...men bedre enn ingenting)


Her har vi gjengen sin, mangler bare fotografen, Wenche.


Wenche og meg med hver vår skjønne baby ;)


Så skjønn Mons er da..sovnet på fanget mitt :)


Jaja, da nærmere det seg jul med stormskritt. Håper alle gleder seg til det? Det gjør ihvertfall jeg. Ha en fortsatt strålende uke!

10 kommentarer:

Maya sa...

SORRY SUSANNE!!! GRATULERER MED DAGEN! JEg er veldig glad i deg selv om jeg later som om jeg ikke kjenner deg på bursdagen din:). Lots of love fra Maya

Camilla sa...

Gratulere me vel overstått! Nå ska eg skriva deg på listå mi, så får du nok ein hilsen neste år;)

Synne sa...

ÅÅÅ:D gratulere med dagen som var!

Du er heeerlig:D

Anne Grete sa...

Ja, gratulerer med dagen som var Susanne ;) Beklager at vi var så kjappe i døra og at vi lurte deg! Men det var veldig gøy da! Hihi!

Glad i deg vettu ;)

Wenche sa...

Åååååhhh. så skjønn...trodde ingen hadde tid, så hadde alle tid...
Det er moro da :)

Vi får ha Big Horn til gode vøttø :)

Cathrine sa...

GRATULEEREEEER - på etterskudd ;) Så ut som om du hadde en koselig fering altså (:

Du er RÅ :D

PS: Morro med oppdatering igjen :D

Torhild sa...

Må jo ta tid til å feire en så god arbeidskollega som deg =) Det var veldig koselig, Wenche er vel flink til å overraske =)

Charlotte sa...

Gratulerer mee dagen på etterskudd! :D
Klem fra Charlotte

Susanne sa...

Tusen takk for kommentarer, jenter :)

Anonym sa...

En ting jeg lurer så veldig på:)
Er den babyen som Wenche holdte en dukke? :)