Godt nytt år alle sammen!!! Ny spørreundersøkelse på gang!! Avgi en liten stemme til det alternativet som passer for deg!
9 kommentarer:
Anonym
sa...
Godt nyttår til deg oxo Susi Q, (skader jo ikke å si det igjen), og takk for sist... Har ikke fått et visst land ut av hodet så nå har jeg skjekket ut litt billetter å greier.. Ja ja, vet det er lenge til, men er a fint å ha noe å se frem til... Snakkes vel snart... Hilsen Camilla den ivrige
9 kommentarer:
Godt nyttår til deg oxo Susi Q, (skader jo ikke å si det igjen), og takk for sist...
Har ikke fått et visst land ut av hodet så nå har jeg skjekket ut litt billetter å greier.. Ja ja, vet det er lenge til, men er a fint å ha noe å se frem til...
Snakkes vel snart...
Hilsen Camilla den ivrige
GODT NYTT ÅR =)
Takk! God nytt år til deg også ;) Bra med et innlegg!
Godt nyttår snuppa!!
Dette blir et bra år;)
Godt nytt år til deg også :D
Godt nytt år!
God nytt år!
GODT NYTTÅR IGJEN SUSANNE :)
Takk takk, Jan Kåre ;)
Legg inn en kommentar