Nå er snart februar forbi, men det ser ikke ut til at snøen skal slå følge med den. For her stiger snøhøyden dag for dag, og ingen kan si at vi ikke har hatt en fin vinter i år! Utenfor vinduet mitt har det vært hvitt siden lenge før jul og det er like koselig å våkne til det ennå, så lenge bilen starter! Hvis det blir så kaldt at bilen ikke lever, da blir det for mye av det gode! Det har heldigvis bare skjedd en gang i vinter, så det skal jeg si meg fornøyd med, for det har vært både 20 og 25 minusgrader når jeg skal dra om morgenen. Og det kan bli i kaldeste laget for båder biler og mennesker ;) men men...jeg klager ikke, snø er bra! ;)
________________________________
Jeg fikk en award av Anne Grete for en stund siden. Tusen Takk!!! Denne skal jeg sende videre og jeg da har jeg valgt å gi denne til.......(spenningen stiger).......min kjære søster Wenche. Hun får den fordi hun har en koselig hytteblogg og fordi hun er en slik skjønn søster :) Glad i deg, Wenche. Gleder meg til du slutter å vokse og det lille nurket kommer til verden, da skal jeg bli yndlingstante, for en gang skyld ;) (Det er jo lov å håpe)

Nå er det vinterferie, ihvertfall fra skolen for min del.
Så da vil jeg ønske alle som titter innom en forsatt fin fin helg.
Hilsen lille meg ;)
PS: Ny meningsmåling på gang! Stem, stem ;)
Så da vil jeg ønske alle som titter innom en forsatt fin fin helg.
Hilsen lille meg ;)
PS: Ny meningsmåling på gang! Stem, stem ;)
7 kommentarer:
Koselig å se noe her igjen.... =)Ikke la det gå så lenge til neste gang nå da ;)
Godt å høre at du fortsatt lever ;)
Høres ut som dere har like mye snø på gærne sia av fjorda også - det er bra :D Ha en fortsatt fin helg du også :)
Bra med ny innlegg. Moro med oppdatering Susanne;)
totakk takk, for award og fine ord :)
Værsegod! Og yndlingstante? Du har vel ikke akkurat det problemet at du ikke er det da.. I hvertfall ikke her i gården ;)
Og takk for besøket idag! Og den snøhula og tunnelen venter på besøk vettu ;)
Torhild - Skal prøve å ikke la det være så lenge til neste gang ;)
Cathrine - Det er nok du som bor på feil side av fjorden ;)
Anne Grete - Takk for at vi fikk komme på besøk :) Dette med at jeg er yndlingstante er vel ikke noe kjent hos Lukas, det er jeg heller det motsatte :o og hos dine bare har jeg ikke alltid være yndlingstanta, men de begynner å skjønne nå at jeg er snill, selvom jeg er streng ;)
Hvis du spør de, så er det nok deg skjønner du ;) Selvom du er streng- hehe :)
Legg inn en kommentar