Gratulere med dagen :) Det kan bli litt dyrt hvis kjolen min og dressen til Geir Rune skal sprekke... Tror vi heller får spise med måte :D
Gratulere me dagen!Takk for oppfordring:D Blei ein del grillmat, men faktisk ikkje ein einaste is i år:OHåbe du hadde ein strålande dag!
Gratulerer med dagen som var i går Susanne ;) jeg har ikke hatt en fin 17.mai i disse siste to årene. Ble feira på lydhus og igår fikk jeg bevist at det var kjedelig og trist og feire 17.mai nede på Lydhus. Men håper det blir det gamle igjen.
Takk for i går Susanne!! Men bare vent.. Snart skal jeg slå deg i Ligretto!! ;)
Legg inn en kommentar
4 kommentarer:
Gratulere med dagen :) Det kan bli litt dyrt hvis kjolen min og dressen til Geir Rune skal sprekke... Tror vi heller får spise med måte :D
Gratulere me dagen!
Takk for oppfordring:D Blei ein del grillmat, men faktisk ikkje ein einaste is i år:O
Håbe du hadde ein strålande dag!
Gratulerer med dagen som var i går Susanne ;) jeg har ikke hatt en fin 17.mai i disse siste to årene. Ble feira på lydhus og igår fikk jeg bevist at det var kjedelig og trist og feire 17.mai nede på Lydhus. Men håper det blir det gamle igjen.
Takk for i går Susanne!! Men bare vent.. Snart skal jeg slå deg i Ligretto!! ;)
Legg inn en kommentar