mandag 17. mai 2010

Hipp hipp hurra for ennå en 17. mai!

Gratulerer med dagen alle sammen!
Spis så mye pølser og is at bunaden og dressen sprekker ;)


Ny meningsmåling, stem stem ;)

4 kommentarer:

Torhild sa...

Gratulere med dagen :) Det kan bli litt dyrt hvis kjolen min og dressen til Geir Rune skal sprekke... Tror vi heller får spise med måte :D

Camilla sa...

Gratulere me dagen!

Takk for oppfordring:D Blei ein del grillmat, men faktisk ikkje ein einaste is i år:O

Håbe du hadde ein strålande dag!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen som var i går Susanne ;) jeg har ikke hatt en fin 17.mai i disse siste to årene. Ble feira på lydhus og igår fikk jeg bevist at det var kjedelig og trist og feire 17.mai nede på Lydhus. Men håper det blir det gamle igjen.

Anne Grete sa...

Takk for i går Susanne!! Men bare vent.. Snart skal jeg slå deg i Ligretto!! ;)