torsdag 28. april 2011

Pusegutten min!

Goooooood dag!
_______________________

Ville bare vise den fine pusen til Odd. Den heter Finn og er så snill, kosete, pen og ikke minst lekete :) Er rett og slett til å spise opp! Til og med min mor, som ikke er så glad i katter, liker Finn :) :) :)


Er den ikke fin? :)


Han er veldig, veldig leken, så en tråd er underholdning i massevis. Synes det bilde her er så bra - "Jeg skal ha tak i den tråden her nå!". Han ser litt skummel og sinna ut her egentlig.


Her skulle vi på langtur i bil for første gang. En meget skeptisk pus vi hadde med oss da! Han er av den typen som blir bilsyk, så vi måtte stoppe for å skifte på veien, for da hadde den blitt dårlig og kastet opp, stakkars...men den blir bare bilsyk når vi kjører i mørket da, så nå passer vi på å kjøre på dagen, hvis Finn er med.
__________________________

Ha en fortsatt strålende dag alle sammen :)

7 kommentarer:

HjemmeKoz sa...

Hehe, elsker de store øynene hans!
NYDELIG kattepus =)

Tonje sa...

Katter er skumle! :/

Jan Kåre sa...

Så aktiv du har blitt og jeg er helt enig om alt du har skrevet om Finn! =) jeg var jo spesielt enig i at han er helt til og spise opp :D ha en fin dag videre og så snx vi :D <3

Torhild sa...

Finn med maskara :) he he :) Kanskje Finn vil bli kjæresten til Pus :)

Loverboy ;) sa...

Nydelig kattepus fra redd dyra.
Tidligere eier flytta bare ifra han :(

Susanne sa...

Wenche - Mm, de øynene er veldig fine og store :)

Tonje - Denne katten her er IKKE skummel, tro meg!

Jan Kåre - Trodde ikke du var så glad i katter jeg. Stemmer ikke det da? Hehe

Torhild - Kanskje de kan det ja, du får ta med Pus opp en gang, så kan vi se om det er kjærlighet ved første blikk :)

Loverboy - Slem tidligere eier må jeg si! Godt noen kom å reddet han ;)

Jan Kåre sa...

Nei Susanne, Jeg har forandret meg på dette her.