torsdag 5. mai 2011

Firehjuling til salgs!

Hei igjen godtfolk :)

Da var meningsmålingen ferdig og jeg er i sjokk! Ingen hadde gått på ski denne påsken. Det må vel være første gang på lenge at det har skjedd. Jaja, det er leeeeenge til påsken er så sen igjen, så neste år er ihvertfall jeg klar for skitur i påsken :)
_____________________________________________

Dere som så blogginnlegget mitt om påken 2011, så sikkert et bilde av meg på en firehjuling. Det har seg slik at den skal selges, så hvis noen er interessert, er det bare å ta kontakt ;) Hvis ikke så kan jeg bare fortsette å kjøre på den :D


Ha en forsatt fin og kald dag, ser frem til varme vender tilbake igjen!!!

8 kommentarer:

Divamamma sa...

Hehe, var på tide!

Susanne sa...

Hehe, ja, kanskje det :)

Anonym sa...

Gikk du på ski selv da Susanne?????

Hilsen kusinen din ;)

Susanne sa...

Nope, ikke denne påsken, Torhild ;) Derfor jeg gleder meg til neste års påske, for da satser jeg på å få brukt skiene!

Maya sa...

Ikke verst: Hele tre innlegg siden sist 17. mai!!! Det må jeg si, snuppelura... Du er flink!!!

Anonym sa...

Øy, det er ikke meg, Torhild ;)

Anonym sa...

NEI, det var meg :)

Susanne sa...

Jaja, en av dere "anonyme" er ihvertfall Torhild ;)

Takk for det Maya - jeg har våknet nå ;)