Hei igjen godtfolk :)
Da var meningsmålingen ferdig og jeg er i sjokk! Ingen hadde gått på ski denne påsken. Det må vel være første gang på lenge at det har skjedd. Jaja, det er leeeeenge til påsken er så sen igjen, så neste år er ihvertfall jeg klar for skitur i påsken :)
_____________________________________________
Dere som så blogginnlegget mitt om påken 2011, så sikkert et bilde av meg på en firehjuling. Det har seg slik at den skal selges, så hvis noen er interessert, er det bare å ta kontakt ;) Hvis ikke så kan jeg bare fortsette å kjøre på den :D

Ha en forsatt fin og kald dag, ser frem til varme vender tilbake igjen!!!
_____________________________________________
Dere som så blogginnlegget mitt om påken 2011, så sikkert et bilde av meg på en firehjuling. Det har seg slik at den skal selges, så hvis noen er interessert, er det bare å ta kontakt ;) Hvis ikke så kan jeg bare fortsette å kjøre på den :D

Ha en forsatt fin og kald dag, ser frem til varme vender tilbake igjen!!!
8 kommentarer:
Hehe, var på tide!
Hehe, ja, kanskje det :)
Gikk du på ski selv da Susanne?????
Hilsen kusinen din ;)
Nope, ikke denne påsken, Torhild ;) Derfor jeg gleder meg til neste års påske, for da satser jeg på å få brukt skiene!
Ikke verst: Hele tre innlegg siden sist 17. mai!!! Det må jeg si, snuppelura... Du er flink!!!
Øy, det er ikke meg, Torhild ;)
NEI, det var meg :)
Jaja, en av dere "anonyme" er ihvertfall Torhild ;)
Takk for det Maya - jeg har våknet nå ;)
Legg inn en kommentar