Hei hei!
Ja tiden flyr fort! Synes ikke det er lenge siden jeg begynte på Høgskolen, og nå er snart mitt første år forbi. Jeg stortrives og ser frem til flere år som student :) Nå for tiden er det eksamenslesing som må gjøres, og da blir det lesing til sent på kveld...men det er noe av sjarmen med å studere - mye å gjøre i noen perioder, men så roer det seg ned igjen. Så i sommer skal jeg virkelig kose meg og slappe av, begynner å ser frem til det nå.
Er akkurat ferdig med min første eksamen, så da er det BARE to igjen :) I dag bærer det opp til Notodden for å forberede oss på den siste eksamen vi skal ha...og ikke nok med det, vi skal opp dit i hele morgen og fredag også. Jeg må bare si det - for et tullete opplegg, skal opp der å forberede oss på naturfageksamen, mens det til tirsdagen er det PEL-eksamen. Hjelp, jeg rekker jo ikke å lese på den eksamen da!!! Jaja, det ordner seg vel :)
_____________________________________________
Teller du år, blir livet kort.
Teller du dager, går livet fort.
Teller du timer, varer livet en stund.
Men legnst varer livet om du nyter hvert sekund!
_____________________________________________
Til slutt et bilde av pusegutten og meg, han begynner å bli flink til å se inn i kamera må jeg si! ;)Det var en liten oppdatering fra meg, hvordan går det med deg? :) Noe nytt å fortelle meg?
Ha en strålende dag videre alle sammen :)
6 kommentarer:
Haha, du og den katten! ;) Fotogen er den iallefall :D
Masse lykke til med de siste eksamenene - det fikser du LETT! :D
Du er jammen glad i Finn ser jeg :-) Bra det :-) Det var et merkelig opplegg de har lagt opp på skolen din da. Du skal forberede deg til en annen eksamen før en annen igjen ? Hehe.. Huff! Du er uansett kjempe flink! Lykke til, Susanne..
Det går nok så bra atte! Du er jo utstyrt med den derre klisterhjernen vettu... ;) Hehe ;)
Perfekt katt til deg da, Susanne! Finner jo alltid bilder av deg- tatt av deg på kameraet om det har liggi "løst".. hehe :) Og ser jo ikke ut som om han har noe i mot det?
Ha en fortsatt fin dag, og kos deg på Notodden!
Stor klem!
Lykke til med de to neste eksamenene snuppa :) Du klarer deg helt sikkert veldig bra :)
Så koselig dikt du hadde lagt ut :)
Hilsen sjefa ;)
Nydelig dikt og bilde ;)
Takk for kommenterer alle sammen - eksamen nr.2 i morgen og ikke alt for godt forberedt. Hjelp! Hjelp! Hjelp!!! :D
Legg inn en kommentar