Nå sitter jeg her på Høgskolen på Notodden og er både sliten, glad og spent! Sliten fordi jeg har lest til eksamen i hele natt, glad fordi eksamen akkurat er over og spent fordi jeg ennå ikke har fått karakteren. Jaja, må nok være spent litt til her...så det er bare å vente til sistemann ut er ferdig :D
Så da var et år forbi på høgskolen og jeg gleder meg allerder til å starte på år nummer 2, men først skal jeg nyte en lang sommerferie :) Må bare legge ut noen bilde av hva som har surret rundt i hodet mitt de siste ukene, bare sånn for å bli ferdig med dette her ;)

6 kommentarer:
Gratulerer med vel overstått år og noen supre karakterer :) Du er vel flink :)
Hilsen Torhild
Gratulerer med super karakterer! Nyt sommerferien nå :)
Takk takk ;) Jeg skal nyte ferien skikkelig og jobbe med den ene av dere og besøke den andre av dere!
God sommer til dere begge :)
Nytt blogg innlegg snart eller??? ;)
Hvor lenge varer egentlig denne sommerferien din???
Ja, den sommerferien er vel over i løpet av denne uka tenker jeg ;)
Legg inn en kommentar