onsdag 15. juni 2011

SoMmErFeRiE :) :) :)

Nå sitter jeg her på Høgskolen på Notodden og er både sliten, glad og spent! Sliten fordi jeg har lest til eksamen i hele natt, glad fordi eksamen akkurat er over og spent fordi jeg ennå ikke har fått karakteren. Jaja, må nok være spent litt til her...så det er bare å vente til sistemann ut er ferdig :D

Så da var et år forbi på høgskolen og jeg gleder meg allerder til å starte på år nummer 2, men først skal jeg nyte en lang sommerferie :) Må bare legge ut noen bilde av hva som har surret rundt i hodet mitt de siste ukene, bare sånn for å bli ferdig med dette her ;)


Dette er en artig fugl! Nøtteskrike :)


Så har vi alle vaderene her :)


Ja, denne har faktisk svirret rundt i magen min også denne ;)

_____________________


Det var pittebitte litt av det jeg hadde på eksamen nå, så da får vi ser hvordan det går :) Ha en strålende dag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med vel overstått år og noen supre karakterer :) Du er vel flink :)

Hilsen Torhild

Anne Grete sa...

Gratulerer med super karakterer! Nyt sommerferien nå :)

Susanne sa...

Takk takk ;) Jeg skal nyte ferien skikkelig og jobbe med den ene av dere og besøke den andre av dere!

God sommer til dere begge :)

Anne Grete sa...

Nytt blogg innlegg snart eller??? ;)

Anne Grete sa...

Hvor lenge varer egentlig denne sommerferien din???

Susanne sa...

Ja, den sommerferien er vel over i løpet av denne uka tenker jeg ;)