____________________________________________________________
_________________________________________
Avslutter med et bilde av mitt nydelige tantebarn, som i det siste har begynt å gråte når hun ser meg, men men, sånn var det med broren hennes også. Her på dette bilde er hun så liten at her gikk det bra :) Ååååå, så søte vi er :D

Ha en strålende søndag videre alle sammen - og nyt livet! :)
Avslutter med et bilde av mitt nydelige tantebarn, som i det siste har begynt å gråte når hun ser meg, men men, sånn var det med broren hennes også. Her på dette bilde er hun så liten at her gikk det bra :) Ååååå, så søte vi er :D
Ha en strålende søndag videre alle sammen - og nyt livet! :)
8 kommentarer:
Næmmen næmmen!! Dette har jeg ventet på ;)
Du får komme å låne Eirk da vettu, han pleier ikke grine når han ser deg.. :)
Liv-rai-rai liker vi :D
Veldig fine visdomsord, og vakkert bilde av to søte jenter :)
Se her a gitt:-) Ikke bare jeg som er treg med oppdateringer her.. Daniel og Johannes liker deg ganske godt da, selv om Daniel ikke liker å bli badet av deg og ikke helt liker huset til Odd:-)
Tror bare hun ikke ser deg ofte dok, Susanne! Hun gjør det i protest, hehe.
Hei Tante Susanne.
Ja, mamma har rett. Du må komme oftere å treffe meg! Av og til så gråter jeg av glede, når jeg ser deg. Skal jobbe mer med den sake, å få frem riktige følelser ;)
Glad i deg! Kom snart da =)
Anne Grete - Ja, Eirik pleier å like meg, det liker jeg ;)
Chathrine - Takk takk, skal prøve å opprettholde litt "liv-rai-rai" på bloggen nå ;)
Vibeche - Ja, de guttene din er stort sett greie, men Daniel vet hva han vil! ;) Hehe, jeg skal prøve å bade han en gang til jeg, så skal vi se :)
Wenche - At hun gjør det i protest tviler jeg ikke på! ;)
Celine snupp - Hyggelig med kommentar fra deg også! Tror du og jeg skal bli skikkelig gode venner jeg! Glad i deg også, vi sees nok veldig snart :)
Hehehe.. Et nydelig bilde :-)
Gleder meg til at dere kan være barnevakt for våre to små etterhvert jeg.. Bare du ikke skremmer de. Hihi!
Flotte visdomsord med mye sannhet i seg.
Hehe, Eva da, jeg skremmer ikke barn!:D
Sarah og jeg har blitt gode venner vi nå og det samme skal jeg bli med nummer 2! Blir gøy å passe dem :)
Legg inn en kommentar