søndag 20. november 2011

...og der kom endelig innlegget!

Hei hei. Har vært i bloggdvale i snart et halvt år og pluttselig så måtte jeg bare lage et lite innlegg på en grå og tåkefull søndag...kom over disse visdomsordene og synes jeg måtte dele dem!
____________________________________________________________
Ikke be om å få et lett liv,
be om å få bli et sterkere menneske.

Ikke be om oppgaver som tilsvarer kreftene dine,

be om krefter som tilsvarer oppgavene dine.
_________________________________________


Avslutter med et bilde av mitt nydelige tantebarn, som i det siste har begynt å gråte når hun ser meg, men men, sånn var det med broren hennes også. Her på dette bilde er hun så liten at her gikk det bra :) Ååååå, så søte vi er :D


Ha en strålende søndag videre alle sammen - og nyt livet! :)

8 kommentarer:

Anne Grete sa...

Næmmen næmmen!! Dette har jeg ventet på ;)

Du får komme å låne Eirk da vettu, han pleier ikke grine når han ser deg.. :)

Cathrine sa...

Liv-rai-rai liker vi :D
Veldig fine visdomsord, og vakkert bilde av to søte jenter :)

Vibeche sa...

Se her a gitt:-) Ikke bare jeg som er treg med oppdateringer her.. Daniel og Johannes liker deg ganske godt da, selv om Daniel ikke liker å bli badet av deg og ikke helt liker huset til Odd:-)

wenche sa...

Tror bare hun ikke ser deg ofte dok, Susanne! Hun gjør det i protest, hehe.

Celine snupp =) sa...

Hei Tante Susanne.
Ja, mamma har rett. Du må komme oftere å treffe meg! Av og til så gråter jeg av glede, når jeg ser deg. Skal jobbe mer med den sake, å få frem riktige følelser ;)

Glad i deg! Kom snart da =)

Susanne sa...

Anne Grete - Ja, Eirik pleier å like meg, det liker jeg ;)

Chathrine - Takk takk, skal prøve å opprettholde litt "liv-rai-rai" på bloggen nå ;)

Vibeche - Ja, de guttene din er stort sett greie, men Daniel vet hva han vil! ;) Hehe, jeg skal prøve å bade han en gang til jeg, så skal vi se :)

Wenche - At hun gjør det i protest tviler jeg ikke på! ;)

Celine snupp - Hyggelig med kommentar fra deg også! Tror du og jeg skal bli skikkelig gode venner jeg! Glad i deg også, vi sees nok veldig snart :)

Divamamma sa...

Hehehe.. Et nydelig bilde :-)

Gleder meg til at dere kan være barnevakt for våre to små etterhvert jeg.. Bare du ikke skremmer de. Hihi!

Flotte visdomsord med mye sannhet i seg.

Susanne sa...

Hehe, Eva da, jeg skremmer ikke barn!:D

Sarah og jeg har blitt gode venner vi nå og det samme skal jeg bli med nummer 2! Blir gøy å passe dem :)