tirsdag 19. februar 2013

Hvem er dette?

Hei alle sammen.

Jeg satt og leste litt igjennom gamle blogginnlegg her og fant noe meget spesielt! I det første innlegget mitt fra 2008 (begynner å bli en stund siden jeg startet nå), så fant jeg en kommentar fra ei ved navn Tonje som skrev dette:

Tonje :)
"Har ikke blogg selv. Da jeg hadde blogg så syns foreldrene mine og Eva og Målfrid at dette var bare tull. Men nå bor jeg alene skal fixe meg blogg i løpet av påska :) skal jobbe torsdag og fredag jeg sletta alt på 20 årsdagen min den 14.mai i 2005 nå er jeg 23 år Målfrid tror jeg har blogg. Enig med de andre altså men hvis jeg sier det til Eva da blir hun sinna som lynet. Skal bare avslutte og ta meg en kaffe på McDonalds. Konjakken som vi fikk av deg sklei ned bare på 10 sekunder var det ikke rart :) Mvh Tonje Saae Eyolf Olsen jr"




Hva i alle dager er dette da? Noen som vet hvem som er hjernen bak denne artige og usammenhengende kommentaren? :)


Jeg fikk meg en god latter når jeg leste det, håper du også fikk noe å le av!
Ha en fin kveld videre.


3 kommentarer:

Cathrine sa...

Hahahaha, fantastisk :'D

Torhild sa...

Hehehehehe :) Festlig :)

Jeg liker forresten at du er såpass gjennomtenkt at du har valgt orange bakgrunn siden du har bilde av deg selv der med orange skjorte ;) ;)

Susanne sa...

Takk for det Torhild. Det er nøye gjennomtenkt ja ;)